Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Norsk 32 etnisk norsk bosatt på vestkanten.... jaja, da er vel muslimske motivet borte...

Stiller spørsmålstegn ved ETNISK norsk, har tilgode å se en same med den høyden...

Det er noe som skurrer her, tviler faktisk i øyeblikket på ekstreme muslimer/islamister... :hmm:

Nå betyr vel ikke etnisk same :thumbup:

 

http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/drap/terrorisme/17422293/

 

Verkar å vera ein einebolig. Nokon kjende i Oslo?

Bildet funker ikke her, men så bildet fra TV2, og det så ikke ut som en enebolig.

Kjente meg dog ikke igjen.

Ser ut som værtfall 100 steder i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for et høyst relevant tips. Skal bestille pizza jeg også.

 

 

Når det gjelder foreløpige dødstall i media, skal vi være forberedt på at de stiger.

Jeg husker Fukushima.... Fire døde.... Fem døde... Seks døde.....

Jeg visste på forhånd at disse tallene var reint tøv, da åpenbart flere enn dette måtte ha dødd.

 

Nå er det vel fortsatt bare bekreftet 2 eller 3 dødsfall der? Så sånn sett lite sammenliknbart.

 

Forferdelige greier det på utøya, jeg lar meg aldri stoppe å overraske over at folk klarer å få seg til å gjøre sånn.

 

Jeg håper nesten det er en enkeltstående galning, det føles på et vis lettere å akseptere. Ellers nok engang kondolanser til alle pårørende.

 

38 person behandlet for skuddskader kunpå ringerike sykehus, ganske sykt.

 

AtW

Lenke til kommentar

En av de største krisene i landet etter krigen og Stoltenber med resten av regjeringen gjemmer seg i sine bevoktede huler. Stoltenberg gir et par intervjuer og fremholder at her må en stå sammen pluss mye mer politiske selvfølgeligheter og ikke la dette gå ut over landet før han igjen smyger seg tilbake til sitt bevoktede skjulested. En skikkelig feig hykler, takk for at det finnes mennesker her i landet som står frem som uredde og samlende og ikke som hele regjeringen løper som faen når det brenner på dass.

 

For en utrolig feilaktig og ussel uttalelse! Ynkelig!

 

Både Jens Stoltenbern og Fabian Stang har kommet med svært ansvarlige og korrekte uttalelser. De har latt faginstansene gjøre sin jobb og har fylt sine egne roller slik de skal i en slik situasjon. Storberget gjorde det også bra. De har en svært tøff oppgave i dag og det var tydelig at de var sterkt preget.

 

Helt enig i at Fabian Stang har kommet med svært ansvarlig og korrekt uttalelse og Jens Stoltenberns uttalelse er ussel og ynkelig. Krokodilletårer. Han tenker bare på sin egen sikkerhet, karriere og hva han personlig kan få ut av disse tragediene.

Desuten er han utrolig feig, om han er mann nok bør han stå frem som Fabian Stang gjør og ikke rømme med halen mellom benene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

En "kamerat" på facebook gledet seg tidligere i dag over at FRP nok kom til å gå over 30 % til valget som resultat av dette. Har satt ham på plass, men vurderer å slette ham som venn etter i dag. Han har drevet og snakket om muslimer i 8 timer, og med en gang det kom frem at det var en nordmann, konkluderte han med at det måtte være en norsk muslim.

 

Forbanna rasister.

 

Det har forresten blitt stille fra GfE og 793 de siste timene, har de fått ferie endelig?

 

Muslimar er ikkje ein rase, så det har ingenting med rasisme å gjere.

Men alt det har med fremmedfrykt å gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...