Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk 32 etnisk norsk bosatt på vestkanten.... jaja, da er vel muslimske motivet borte...

Stiller spørsmålstegn ved ETNISK norsk, har tilgode å se en same med den høyden...

Det er noe som skurrer her, tviler faktisk i øyeblikket på ekstreme muslimer/islamister... :hmm:

Kan det tenkes at gjerningspersonen er en same? Er det det du sikter til?

Lenke til kommentar

Jeg skulle hente brus og mer. Har sittet konstant siden jeg hørte om dette tidlig idag. Har ikke spilla, ikke spist nesten eller noe..

Da er vi to. Jeg har fulgt med og posta i denne tråden siden side én. Mat er vel ikke akkurat førsteprioritet når noe så dramatisk skjer på så nært hold.

Jeg bestilte fra peppes i 5-tida. Kokken var så opptatt av nyhetene at han fucka opp bestillingen, så jeg fikk to pizzaer ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For en utrolig feilaktig og ussel uttalelse! Ynkelig!

Både Jens Stoltenbern og Fabian Stang har kommet med svært ansvarlige og korrekte uttalelser. De har latt faginstansene gjøre sin jobb og har fylt sine egne roller slik de skal i en slik situasjon. Storberget gjorde det også bra. De har en svært tøff oppgave i dag og det var tydelig at de var sterkt preget.

Helt enig. Godt håndtert, på en fryktelig dag for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Tankene mine rundt dette er at bombinga i Oslo var en avledningsmanøvre som var ment for å skape frykt, ikke drepe, og at det virkelige motivet var AUFs sommerleir på Utøya.

Høres plausibelt ut, men det er veldig rart det skjedde idag og ikke i morgen når Jens skulle vært der.

Ja, sant, men så igjen. Kanskje han håpet å ta ut Gro, men bomma på tida siden hun allerede hadde dratt? Hvem vet hva som rører seg i huet på spik, spenna gærne mennesker?

Den der popper opp ofte nå. Fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal dra inn Varg Vikernes.

Det er ikke rart i det hele tatt. Når Stoltenberg skulle komme å holde tale hadde han også hatt med seg bevæpna sikkerhet. Da hadde det ikke vært så lett for en ensom desperado å gjøre like mye som han gjorde idag.

Lenke til kommentar

Akkurat sett et luftfoto som viser en person kledd i en politi-liknende uniform i vannkanten der det ligger strødd ungdommer i vannet. En er åpenbart skutt i hodet og en prøver fortvilt å krype unna.

Meget forstyrrende bilde der gjerningsmannen på bildet står rolig oppi likene og ser ut til å ha god tid.

Lenke til kommentar

Takk for et høyst relevant tips. Skal bestille pizza jeg også.

Når det gjelder foreløpige dødstall i media, skal vi være forberedt på at de stiger.

Jeg husker Fukushima.... Fire døde.... Fem døde... Seks døde.....

Jeg visste på forhånd at disse tallene var reint tøv, da åpenbart flere enn dette måtte ha dødd.

Lenke til kommentar

Akkurat sett et luftfoto som viser en person kledd i en politi-liknende uniform i vannkanten der det ligger strødd ungdommer i vannet. En er åpenbart skutt i hodet og en prøver fortvilt å krype unna.

Meget forstyrrende bilde der gjerningsmannen på bildet står rolig oppi likene og ser ut til å ha god tid.

Sterkeste bildet jeg har sett i hele dag, tipper det er greiest å ikke dele det her.

Lenke til kommentar

Takk for et høyst relevant tips. Skal bestille pizza jeg også.

Når det gjelder foreløpige dødstall i media, skal vi være forberedt på at de stiger.

Jeg husker Fukushima.... Fire døde.... Fem døde... Seks døde.....

Jeg visste på forhånd at disse tallene var reint tøv, da åpenbart flere enn dette måtte ha dødd.

Tallet er strengt tatt ikke tøv, men en person er ikke bekreftet død før en lege eller annet kvalifisert personell har fysisk sjekket at personen er død.

Lenke til kommentar

Sterkeste bildet jeg har sett i hele dag, tipper det er greiest å ikke dele det her.

er delt allerede flere ganger tidligere i tråden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...