Dotten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Personangrep tolereres ikke og slettes uten videre varsel. 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vil legge meg, men vet at når jeg våkner er drapstallet fra Utøya hvertfall doblet, ut ifra alle bilder og vitneberetninger. 8 timer og jeg har ennå ikke ord. 1 Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norsk 32 etnisk norsk bosatt på vestkanten.... jaja, da er vel muslimske motivet borte... Stiller spørsmålstegn ved ETNISK norsk, har tilgode å se en same med den høyden... Det er noe som skurrer her, tviler faktisk i øyeblikket på ekstreme muslimer/islamister... Kan det tenkes at gjerningspersonen er en same? Er det det du sikter til? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 noen må jo ha sett allt politioppstyret.. sitter bare og venter på navnet nå.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.vancouversun.com/news/Photos+Deadly+explosion+rocks+Oslo+Norway/5144185/story.html en del bilder fra angrepet, NB: noen av dem er sterke. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Havlet Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 En av de største krisene i landet etter krigen og Stoltenber med resten av regjeringen gjemmer seg i sine bevoktede huler. Stoltenberg gir et par intervjuer og fremholder at her må en stå sammen pluss mye mer politiske selvfølgeligheter og ikke la dette gå ut over landet før han igjen smyger seg tilbake til sitt bevoktede skjulested. En skikkelig feig hykler, takk for at det finnes mennesker her i landet som står frem som uredde og samlende og ikke som hele regjeringen løper som faen når det brenner på dass. For en utrolig feilaktig og ussel uttalelse! Ynkelig! Både Jens Stoltenbern og Fabian Stang har kommet med svært ansvarlige og korrekte uttalelser. De har latt faginstansene gjøre sin jobb og har fylt sine egne roller slik de skal i en slik situasjon. Storberget gjorde det også bra. De har en svært tøff oppgave i dag og det var tydelig at de var sterkt preget. 20 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/drap/terrorisme/17422293/ Verkar å vera ein einebolig. Nokon kjende i Oslo? Bildet funker ikke her, men så bildet fra TV2, og det så ikke ut som en enebolig. Kjente meg dog ikke igjen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg skulle hente brus og mer. Har sittet konstant siden jeg hørte om dette tidlig idag. Har ikke spilla, ikke spist nesten eller noe.. Da er vi to. Jeg har fulgt med og posta i denne tråden siden side én. Mat er vel ikke akkurat førsteprioritet når noe så dramatisk skjer på så nært hold. Jeg bestilte fra peppes i 5-tida. Kokken var så opptatt av nyhetene at han fucka opp bestillingen, så jeg fikk to pizzaer 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 For en utrolig feilaktig og ussel uttalelse! Ynkelig! Både Jens Stoltenbern og Fabian Stang har kommet med svært ansvarlige og korrekte uttalelser. De har latt faginstansene gjøre sin jobb og har fylt sine egne roller slik de skal i en slik situasjon. Storberget gjorde det også bra. De har en svært tøff oppgave i dag og det var tydelig at de var sterkt preget. Helt enig. Godt håndtert, på en fryktelig dag for alle. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bildet viser en typisk lavblokk i Oslo. Flere gode bilder: http://atle.no/?p=1323 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/drap/terrorisme/17422293/ Verkar å vera ein einebolig. Nokon kjende i Oslo? Bildet funker ikke her, men så bildet fra TV2, og det så ikke ut som en enebolig. Kjente meg dog ikke igjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/drap/terrorisme/17422293/ Verkar å vera ein einebolig. Nokon kjende i Oslo? Ser kjent ut, men kan være så mange steder hær. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/drap/terrorisme/17422293/ Verkar å vera ein einebolig. Nokon kjende i Oslo? Bildet funker ikke her, men så bildet fra TV2, og det så ikke ut som en enebolig. Kjente meg dog ikke igjen. rapporteres om at en bolig på skøyen stormes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tankene mine rundt dette er at bombinga i Oslo var en avledningsmanøvre som var ment for å skape frykt, ikke drepe, og at det virkelige motivet var AUFs sommerleir på Utøya. Høres plausibelt ut, men det er veldig rart det skjedde idag og ikke i morgen når Jens skulle vært der. Ja, sant, men så igjen. Kanskje han håpet å ta ut Gro, men bomma på tida siden hun allerede hadde dratt? Hvem vet hva som rører seg i huet på spik, spenna gærne mennesker? Varg? Den der popper opp ofte nå. Fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal dra inn Varg Vikernes. Det er ikke rart i det hele tatt. Når Stoltenberg skulle komme å holde tale hadde han også hatt med seg bevæpna sikkerhet. Da hadde det ikke vært så lett for en ensom desperado å gjøre like mye som han gjorde idag. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Akkurat sett et luftfoto som viser en person kledd i en politi-liknende uniform i vannkanten der det ligger strødd ungdommer i vannet. En er åpenbart skutt i hodet og en prøver fortvilt å krype unna. Meget forstyrrende bilde der gjerningsmannen på bildet står rolig oppi likene og ser ut til å ha god tid. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Takk for et høyst relevant tips. Skal bestille pizza jeg også. Når det gjelder foreløpige dødstall i media, skal vi være forberedt på at de stiger. Jeg husker Fukushima.... Fire døde.... Fem døde... Seks døde..... Jeg visste på forhånd at disse tallene var reint tøv, da åpenbart flere enn dette måtte ha dødd. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Akkurat sett et luftfoto som viser en person kledd i en politi-liknende uniform i vannkanten der det ligger strødd ungdommer i vannet. En er åpenbart skutt i hodet og en prøver fortvilt å krype unna. Meget forstyrrende bilde der gjerningsmannen på bildet står rolig oppi likene og ser ut til å ha god tid. Sterkeste bildet jeg har sett i hele dag, tipper det er greiest å ikke dele det her. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ser frem til å vite identiteten til denne mannen. Hvilken folkefiende! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Takk for et høyst relevant tips. Skal bestille pizza jeg også. Når det gjelder foreløpige dødstall i media, skal vi være forberedt på at de stiger. Jeg husker Fukushima.... Fire døde.... Fem døde... Seks døde..... Jeg visste på forhånd at disse tallene var reint tøv, da åpenbart flere enn dette måtte ha dødd. Tallet er strengt tatt ikke tøv, men en person er ikke bekreftet død før en lege eller annet kvalifisert personell har fysisk sjekket at personen er død. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Akkurat sett et luftfoto som viser en person kledd i en politi-liknende uniform i vannkanten der det ligger strødd ungdommer i vannet. En er åpenbart skutt i hodet og en prøver fortvilt å krype unna. Meget forstyrrende bilde der gjerningsmannen på bildet står rolig oppi likene og ser ut til å ha god tid. Sterkeste bildet jeg har sett i hele dag, tipper det er greiest å ikke dele det her. er delt allerede flere ganger tidligere i tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå