bert Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei Jeg lurte på om det er noen her som har erfaringer eller anbefalinger av nettbutikker som selger mobiler? Kan også være vanlige butikker som er i Østfold. Har tenkt på T68i og nokia 6610. T610 er litt for dyr, og litt stygg... Skal kjøpe telefon uten bindingstid. De butikkene jeg først og fremst har sett på er: www.mpx.no www.siba.no Noen som har erfaringer eller informasjon om disse, så er det også fint På forhånd takk! Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vel, jeg kjøpte min t610 hos Siba, ettersom de hadde ganske så god pris, og mange på lager. Lenke til kommentar
bert Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Hei Oki, var det bra leveringstid? kostet det mye i frakt? Andre ting å si om dem? Noen andre som har flere forslag? Lenke til kommentar
mobiltelefon Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 iktke kjøpe hos siba, kjøp hos mpx, bedre support Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Hei Kan du gi noen gode grunner til at siba ikke er bra? Har du egne erfaringer? Er fortsatt åpen for andre alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå