Jan Erik Engan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ved Haugfoss Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra toppen av Haugfoss,for dere som måtte kjenne til den fossen.Står her da på motsatt side av Cafeen;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ser bra ut dette, eneste jeg savner er at hele hjørnet på h. side burde vært med. Vinkelen eller linjene ellers er gode. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fine linjer og gode føringer i et bilde som nesten kan oppleves som abstrakt. Kanskje jeg ville kuttet i toppen for å unngå den muren i bakgrunnen. Da ville bildet for et enda mer abstrakt uttrykk Men nå er jo dette bare uttrykk for mitt personlige ønske om å gjøre bildet enda mer abstrakt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Ser bra ut dette, eneste jeg savner er at hele hjørnet på h. side burde vært med. Vinkelen eller linjene ellers er gode. Takker,ja hjørnet burde vel vært med. Fine linjer og gode føringer i et bilde som nesten kan oppleves som abstrakt. Kanskje jeg ville kuttet i toppen for å unngå den muren i bakgrunnen. Da ville bildet for et enda mer abstrakt uttrykk Men nå er jo dette bare uttrykk for mitt personlige ønske om å gjøre bildet enda mer abstrakt Vurderte det kuttet,men ble så trangt i topp venstre hjørne følte jeg da Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Flott skarphet i alle størrelser! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Flott skarphet i alle størrelser! Takker Torhild Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fin sløring og nydelig bilde! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Et flot billede, med fint blødt vand. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Fin sløring og nydelig bilde! Takker Et flot billede, med fint blødt vand. Takker Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Veldig bra dette Jan Erik. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ville kuttet oppe helt ned til vannet. Fine linjer med den vinkelen, og mye dynamikk i vannet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Flott sløring JEE, liker de varme fargetonene fra vannet. Ville hatt med litt mer av V. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ville kuttet oppe helt ned til vannet. Fine linjer med den vinkelen, og mye dynamikk i vannet. Takker Ville kuttet oppe helt ned til vannet. Fine linjer med den vinkelen, og mye dynamikk i vannet. Takker...sikkert bare meg men synes det ble noe trangt,men du kan sikkert ha rett Flott sløring JEE, liker de varme fargetonene fra vannet. Ville hatt med litt mer av V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg