Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Søker Recruit a friend-partner

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på utkikk etter noen jeg kan recruite til WoW. Det vil si at jeg at jeg inviterer deg til WoW, du får en trial account for å prøve WoW og så må du kjøpe det første WoW spillet som man nå får med Burning Crusade (den første tillegspakka) på kjøpet. Den kan enten kjøpes på nettet eller i butikken. Når du har kjøpt det og registrert det til trial accounten jeg har gitt deg får du en måned med spilling. Etter det må du betale for minst to måneder. Hvis du kjøper det med gamecard får vi begge to en tomanns flyve mount med en gang, men hvis du betaler med kort får vi den ikke får de to månedene er omme. Noen bonuser vi får ved at jeg recruiter deg er at vi får 3x så mye xp helt opp til lvl 80 og vi kan teleportere til hverandre hver halvtime.

For at jeg skal recruite deg så må du ihvertfall kjøpe WoW spillet, og helst betale for to måneder. Du må også være villig til å spille en del. Jeg går på skole, så det vil være på kveldstider og helger jeg kan spille utenom ferier.

Jeg spiller Horde på Bladefist. Har en lvl 85 og mange mellom 30-40. Har masse gull for å hjelpe deg med mounts og bagger. Har lvl 25 guild slik at vi får perks (altså bonuser slik som ekstra mount speed og ekstra reputation gains).

Håper å få respons fort.

Mvh. Jakob.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...