Gå til innhold

Kommer ikke inn på mine gamle hardisker i min nye pc

Anbefalte innlegg

Har nettopp satt sammen og installert en ny kraftpakke der jeg har 2 nye hardisker. Skulle også ta med 2 av de gamle hardiskene fra gammel pc`n. Finner de gamle i disk management og de er importert. Men jeg får IKKE lov å gå inn på dem. Får bare opp "G:\ is not accesible, acces denied" på begge to. Har prøvd å regulere på alt som har med rettigheter å gjøre uten å komme noen vei. Har veldig masse bilder og mp3 på disse hardiskene som jeg ikke har råd til å miste.

Kan nevne at på min gamle pc kjørte jeg Vista Ultimate x86 og på min nye kjører jeg Windows7 Ultimate x64 om det er av noe betydning.

Noen tips på hvordan jeg kan fikse hardiskene så de funker uten at jeg må formatere, eller evt. en måte å få tak i filene på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å regulere på alt som har med rettigheter å gjøre uten å komme noen vei.

Betyr det at du også har prøvd "take ownership" på katalogen og filene ?

http://www.winhelponline.com/blog/take-ownership-of-file-or-folder-windows-7-vista/

Ja, har prøvd dette uten resultater. Innpå "min datamaskin" vises heller ikke hvor store hardiskene er eller om det er noe på dem i det hele tatt. Access denied!

Skjønner ingenting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...