Gå til innhold

Civilization V med Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er usikker på om du må ha steam konto, men om du må det so er det berre å lage seg. Og nei, du treng ikkje være online kvar gang. Når du har installert spelet og starta det første gangen (online) så kan du starte steam i Offline modus og spele singleplayer :thumbup:

Lenke til kommentar

Er usikker på om du må ha steam konto, men om du må det so er det berre å lage seg. Og nei, du treng ikkje være online kvar gang. Når du har installert spelet og starta det første gangen (online) så kan du starte steam i Offline modus og spele singleplayer :thumbup:

Startet installasjonen, men kommer ikke videre uten å opprette en Steam konto eller logge inn på en eksisterende en. Tror ikke spillet ble installert ferdig, kun Steam.

Lenke til kommentar

Civ 5 bruker "Steamworks" DRM som betyr at man aktiverer det gjennom, så du må nok lage deg en Steam konto. Men det skal ikke være noe problem å spille det offline senere. Jeg tror også at ved senere annledninger kan du laste ned spillet via Steam hvis du har mistet DvD'en eller noe, men vet ikke ettersom jeg kjøpte Civ 5 på Direct2drive.

Lenke til kommentar

Steam har en offline mode, men ja, du må lage deg en konto og registrere spillet på den. :)

Og ja, når du har registrert spillet på Steam kan du installere når som helst og hvor som helst ved nedlasting, selv om å installere fra DVD-en gjerne går fortere om du ikke har superinternett. Siden Civ V bruker Steamworks gjelder dette uansett hvor du har det fra - Steam selv, D2D, Retail ...

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Steam er ganske ok, bortsett fra til Paradox sine spill, som får trøbbel i forhold til mods av en eller annen grunn.:)

Civ5 på Steam funker fett. Jeg har godt over 500 timer klokket på det spillet det siste halvannet året.:D

Steam er pillråttent for å spille Fallout. Måtte gå den merkelige gangen fra originalspill til warez for å få det til å funke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...