DJViking Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjøpte nylig Civilization V og ser ut som spillet styres gjennom Steam. Betyr dette at jeg er nødt til å opprette meg en konto hos Steam for å spille dette spillet? Trenger jeg også tilgang på Internett hver gang jeg skal spille Civ5? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er usikker på om du må ha steam konto, men om du må det so er det berre å lage seg. Og nei, du treng ikkje være online kvar gang. Når du har installert spelet og starta det første gangen (online) så kan du starte steam i Offline modus og spele singleplayer Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Er usikker på om du må ha steam konto, men om du må det so er det berre å lage seg. Og nei, du treng ikkje være online kvar gang. Når du har installert spelet og starta det første gangen (online) så kan du starte steam i Offline modus og spele singleplayer Startet installasjonen, men kommer ikke videre uten å opprette en Steam konto eller logge inn på en eksisterende en. Tror ikke spillet ble installert ferdig, kun Steam. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Berre opprett ein konto, det er ein ganske "koslig" plattform og du får masse spel til ein billig penge (nokre gratis). Gå inn her og registrer deg so prøver du på nytt ^^ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Civ 5 bruker "Steamworks" DRM som betyr at man aktiverer det gjennom, så du må nok lage deg en Steam konto. Men det skal ikke være noe problem å spille det offline senere. Jeg tror også at ved senere annledninger kan du laste ned spillet via Steam hvis du har mistet DvD'en eller noe, men vet ikke ettersom jeg kjøpte Civ 5 på Direct2drive. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Steam har en offline mode, men ja, du må lage deg en konto og registrere spillet på den. Og ja, når du har registrert spillet på Steam kan du installere når som helst og hvor som helst ved nedlasting, selv om å installere fra DVD-en gjerne går fortere om du ikke har superinternett. Siden Civ V bruker Steamworks gjelder dette uansett hvor du har det fra - Steam selv, D2D, Retail ... Endret 22. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Steam er jo genialt. Du kommer til å bli hektet. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Steam er ganske ok, bortsett fra til Paradox sine spill, som får trøbbel i forhold til mods av en eller annen grunn. Civ5 på Steam funker fett. Jeg har godt over 500 timer klokket på det spillet det siste halvannet året. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Steam er ganske ok, bortsett fra til Paradox sine spill, som får trøbbel i forhold til mods av en eller annen grunn. Civ5 på Steam funker fett. Jeg har godt over 500 timer klokket på det spillet det siste halvannet året. Steam er pillråttent for å spille Fallout. Måtte gå den merkelige gangen fra originalspill til warez for å få det til å funke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå