Børge Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei, Har lagt ut en del eksempler på rammer på bilder jeg har laget i et fotoredigeringsprogram. Jeg må manuelt avmerke bildet og gjøre en "invert" selection. Deretter kan jeg legge til effekten jeg vil ha. Dette synes jeg er litt tungvindt. Vet noen om det finnes programmer som har en slags autofunksjon for å lage rammer? Eksempler kan sees her OBS, et par bilder er uten rammer... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du kan da sende bildene du vil ha ramme på til meg, også si hvilken type ramme du vil ha (tre, tja, hva enn du vil). Tipper du bruker Photoshop der, så du kan da hente ned en plugin til PS, og bruke pluginen. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bruker selv Photoshop's ->Stroke funksjon for å lage rammer, og synes den er en av de enkleste som finnes. Jeg har benyttet plugins og annen programvare, men ingen slår den nevnte funksjonen, som finnes under ->edit menyen. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Siden du har G3, så har utskriftsfunksjonen i den medfølgende ZoomBrowser en enkel og utmerket mulighet til å legge på rammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå