Hustler313 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg skal legge opp strømledning til forsterkeren som ligger i bagasjerommet. Har noen erfaring med dette for en peugeot 306? Har problemer med å finne en plass hvor jeg kan trekke gjennom inn i bilen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har gjort det i en '97 406.. Jeg borrte hull i veggen under plastdekslene rett under vinduet. Resten av trekkinga var også et helvete.. Røsk av deksler og finn en rute før du begynner, planlegg trekkingen Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har en god del eldre bil enn deg, 306 95 mod. Orka ikke begynne å rive opp matter så jeg la strømledning i et tynt svart flex-rør langs golvet og under setene. har ikke hatt noen problemer med det enda selv om det synes iblant. Framme i motorrommet borret jeg et hull på passasjersiden nede i fot-enden så høyt oppe det praktisk lot seg gjøre. Det fins plast-foringer for å trykke inn i slike hull man borrer i karosseriet, slik at ledningen ikke ligger å gnisser på metallkanten. Flexrør og lignende vil også fungere. Bare pass på at det blir tett med feks silikon etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå