Leroy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Er det bare meg eller virket det veldig billig? Kan det være noen haker med det? Har lest rundt på forumet her og det virker som at folk er fornøyd med 9500 versjonen. Tenkte det var på tide å skifte skjermkort... Har et Gforce 2 kort, og det begynner kanskje å bli litt utdatert... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kortet er nok ikke så billig, men det er en grei pris til å være ett Radeon 9600 (non-pro) kort. Jeg kan jo også nevne at i skrivende stund får du Hightech Excalibur Radeon 9600 128MB for 1047,- hos ITbutikken. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=4398 Hvis du har råd kan du jo også ta en titt på Radeon 9600Pro og Radeon 9700 (non-pro) som koster fra 1500-2000 kroner. Uansett hvilket kort du velger blir det nok en fin oppgradering fra ditt gamle kort! Ta gjerne en titt i prisguiden på hardware.no Http://prisguide.hardware.no Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tenkte det var på tide å skifte skjermkort... Har et Gforce 2 kort, og det begynner kanskje å bli litt utdatert... the understatment of the day! når det er sagt, så ville jeg tittet på en "Fireblade" utgave av 9600 np/pro (er ikke sikker på hvilken av disse som kommer i fireblade ed.), fordi de er klokket høyere fra fabrikk... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Vil det ha mye å si at det er 256Mb Istedenfor 128?? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 niks,, det er ikke noe vits å ha 256mb,,, det tar nok en stund får det kommer spill som krever det,, Doom3 og Half-life2 krever ikke mer enn 80mb minne(av skjerm kortet) på det høyeste,,, Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Da så, da ser jeg litt annerledes på det! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 niks,, det er ikke noe vits å ha 256mb,,, det tar nok en stund får det kommer spill som krever det,,Doom3 og Half-life2 krever ikke mer enn 80mb minne(av skjerm kortet) på det høyeste,,, Textures må ikke lagres i video minne så de spillene vil ikke kreve at du har minst 80MB video minne.. og etter det jeg vet har Doom3 i gjennomsnitt en texture size på 90MB (max detaljer). Men man må ikke glemme framebuffer og geometry. Med 4xFSAA i 1280x1024*32 har man igjen ~75MB med et 128MB kort. Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kjøp deg et 9700 kort viss du finner det :-? leiter etter det skjølv :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå