Øystein.F. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Til hausten kan du få Star Wars i stova di. Les hele saken Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 For min del har det aldri fristet med en Xbox, men fikk veldig lyst på den der Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 For min del har det aldri fristet med en Xbox, men fikk veldig lyst på den der Agreed Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hadde lett vurdert å oppgradere bråkeboksen til denne om det gikk å få den uten kinect og selve spillet. Jallateknologi og spill. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den skal jeg ha det blir den fjerde, tredje i huset eller regner vi med dama sin også så femte. Men man trenger xbox hvertfall med star wars Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) vil ikke si dette er et produkt microsoft laer bare for at folk me gamle xboxer skal si at den må jeg ha. virker som et kult konsept, og for oss som ennå ikke har kjøpt kinect å har tenkt å oppgradere til slim er det rett å slett bare en jævla kul boks=) Har gått å ventet på et skikkelig star wars spill med kinect:P prøvde jo SWFU på Wii, men etter en stund merket jeg at istede for å stå på gulvet å peive som en tulling, kunne jeg like gjerne sitte stille å rolig i sofaen å såvidt bevege på meg, men fikk likevell samme resultat=) GO MICROSOFT=) Endret 22. juli 2011 av Velarol Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fikk en bitteliten nerd-boner akkurat nå. Me wants!! Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Joda, den koster bare 150$ mer enn orginalen Endret 22. juli 2011 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva med å lese hele artikkelen thexboxfreek? Fortell meg hvor du får tak i en xbox 360 med 320 gb harddisk, kinect og ett fullverdig spill til 300 USD! Amazon selger bundles med kinect og 250 gb harddisk for 400 USD. Spør du meg er det ikke så veldig gæli å betale 50 USD ekstra for 70 gb større harddisk samt ett skikkelig spill. I tilleg til looken på boksen da selvfølgelig Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Faen, nå må jeg velge mellom denne og Gears of War 3-bundle X-Box'en Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hadde lett vurdert å oppgradere bråkeboksen til denne om det gikk å få den uten kinect og selve spillet. Jallateknologi og spill. True... Meiner at vera ikkje er klar for Motion Sensor Teknologi som Kinect og Move... Det er for tidleg... Har aldreg spelt Star Wars/Sett filmene, men tviler på at dette kommer til å bli noko hit. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå