ponke Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Lurer på om denne er verdt 9000; Har trådløst lan(internett) (B) Geforce2go 64Mb skjermkort! 1,8Ghz P4-M 30GB 15" 1400x1050 (SXGA+) 512MB RAM USB og firewire DVD spiller IR-mulighet Batteritid på ca. 3 timer Acer Security Card Leveres med XP-Pro Er en Acer, den gamle "topmodellen" TM630 http://global.acer.com/products/notebook/tm630.htm Helt strøken, foruten en liten ripe på lokket etter en mus, og ingen døde piksler. Hva synes dere denne er verdt? Windows XP er jo ca 1000 i merverdi, for det er høyst sannsynelig ikke piratkopiert ettersom det er en Acer maskin...? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ser ut som et veldig fint tilbud det der :smile: Bra størrelse på skjerm, nok ram, rask pc i det hele tatt... Ville nok kjøpt den, ellers kan jeg anbefale dell 500m. Har selv bestilt en slik en. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Det eneste minus er egentlig det at det ikke har en cd-brenner, noe som er litt kjipt. Og at den har ganske liten harddisk, men dette fikses lett med en ekstern FireWire-HD ifra Maxtor på 250GB til ca 3000. Eksterne CD-brennere derimot... de er så stygge... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå