John Ottesen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Org. udgave -Kalkgruben. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fint lys i bildet. Jeg så på det andre bildet ditt, som det er mere "smell" i, veldig flott det. Men må innrømme at jeg liker dette også, i all sin ro. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fint bilde. Når jeg sammenligner med det forrige så synes jeg faktisk dette er mer tiltalende. Selv om det også var bra. Som Carina sier, - det er ro over dette bildet. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette innlegget har jeg kommentert før i dag, men det må ha falt ut av en eller annen grunn. Finner dette bildet veldig interessant. Et spennende motiv med en fin komposisjon og et flott lys. Ser forøvrig at karakteren jeg ga er med fra tidl. Det betyr at det har skjedd noe med postingen, nå vel - vel verdt å se på nytt dette fine bildet ditt, syns jeg:-) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Mange tak til Carina, Knut og May for de dejlige kommentarer til billedet. May jeg har også oplevet, at en kommentar forsvandt?? Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Kjempefint bilde! Mange tak for det Karl-Ivar. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Da har jeg endelig komet tiilbake fra "snekker-ferie" og har tid til å se på bilder igjen. Flott at du postet denne. Jeg ser nå klart hvilke forhold du hadde, og er enig i at HDR er et fornuftig verktøy på denne scenen. Her ser jeg hvordan stein/støv formasjonene på høyre side egentlig er, og kan da forstå hvordan du fikk det resultatet du fikk i HDR utgaven. Jeg ville nok lagt meg på en mellomting av disse to utgavene; men det er en smaksak. Uansett et flott bilde med en god komposisjon. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Da har jeg endelig komet tiilbake fra "snekker-ferie" og har tid til å se på bilder igjen. Flott at du postet denne. Jeg ser nå klart hvilke forhold du hadde, og er enig i at HDR er et fornuftig verktøy på denne scenen. Her ser jeg hvordan stein/støv formasjonene på høyre side egentlig er, og kan da forstå hvordan du fikk det resultatet du fikk i HDR utgaven. Jeg ville nok lagt meg på en mellomting av disse to utgavene; men det er en smaksak. Uansett et flott bilde med en god komposisjon. Mange tak for din kommentar 'tomsi42' den er jeg glad for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg