Gå til innhold

BK: Org. udgave -Kalkgruben.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette innlegget har jeg kommentert før i dag, men det må ha falt ut av en eller annen grunn. Finner dette bildet veldig interessant. Et spennende motiv med en fin komposisjon og et flott lys. Ser forøvrig at karakteren jeg ga er med fra tidl. Det betyr at det har skjedd noe med postingen, nå vel - vel verdt å se på nytt dette fine bildet ditt, syns jeg:-)

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig komet tiilbake fra "snekker-ferie" og har tid til å se på bilder igjen. Flott at du postet denne. Jeg ser nå klart hvilke forhold du hadde, og er enig i at HDR er et fornuftig verktøy på denne scenen.

Her ser jeg hvordan stein/støv formasjonene på høyre side egentlig er, og kan da forstå hvordan du fikk det resultatet du fikk i HDR utgaven. Jeg ville nok lagt meg på en mellomting av disse to utgavene; men det er en smaksak.

Uansett et flott bilde med en god komposisjon.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig komet tiilbake fra "snekker-ferie" og har tid til å se på bilder igjen. Flott at du postet denne. Jeg ser nå klart hvilke forhold du hadde, og er enig i at HDR er et fornuftig verktøy på denne scenen.

Her ser jeg hvordan stein/støv formasjonene på høyre side egentlig er, og kan da forstå hvordan du fikk det resultatet du fikk i HDR utgaven. Jeg ville nok lagt meg på en mellomting av disse to utgavene; men det er en smaksak.

Uansett et flott bilde med en god komposisjon.

Mange tak for din kommentar 'tomsi42' den er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...