buffy88 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 har så lyst å lage s'mores men vet ikke hel ka type kjeks vi ska bruke... noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 I usa bruker de gram crackers, men noe som smaker veldig likt (jeg har bodd i usa) er digestive... Synes nå hvertfall jeg. Litt søt smak.. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 I usa bruker de gram crackers, men noe som smaker veldig likt (jeg har bodd i usa) er digestive... Synes nå hvertfall jeg. Litt søt smak.. tusen tusen takk da prøver jeg det Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bare hyggelig og.. FYI... Det er JÆVLA sølete Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Bare hyggelig og.. FYI... Det er JÆVLA sølete hehe jaja ska spise de ute i fin været;) Lenke til kommentar
Minnie_ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg lager kjeksen selv når jeg lager s'mores Det er selvfølgelig best. Du finner oppskrifter overalt på nett. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg lager kjeksen selv når jeg lager s'mores Det er selvfølgelig best. Du finner oppskrifter overalt på nett. å kult kansje jeg gjør det neste gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå