emwa Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har flyttet, og skal begynne i vg2 til høsten. Altså jeg hadde ikke fortrinnsrett da jeg søkte skole. Jeg kom inn på 2.valget mitt, og takket ja til å stå på venteliste på 1.valget mitt. Jeg er på nummer 13 på venteliste. Jeg angrer veldig på at jeg takket ja til venteliste. Jeg har searchet litt rundt.. og funnet ut at skolen jeg kom inn på, egentlig er den rette for meg selv om det er 2.ønsket mitt. Har så klart takket ja til skolen jeg kom inn på, men også takket ja til venteliste. Dersom jeg kommer inn på 2.inntaket, vil den skolen jeg egentlig vil inn på krysses vekk.. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Ber til gud om at jeg ikke kommer inn på inntak nummer 2. Er jo også nummer 13 på venteliste, og det er jo vg2 vi snakker om her. Så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal håpe/tro. Er det mulig å ordne dette på noe vis? Eller er inntakskontoret like vrange som vanlig? Lenke til kommentar
Gamenørd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er ikke farlig å sette seg på venteliste. Hvis du kommer inn får du beskjed. og da kan du takke ja eller nei helt opp til deg selv, de kan ikke tvinge deg til noe som helst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå