obvobe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 er en noen år siden jeg har bygget pc, men ser dette oppsettet bra ut? ville dere gjort endringer? i såfall hva? pcen skal jeg bruke til videoredigering, photoshop, after effects og gaming. Derfor har jeg valgt 2600k cpu i steden for 2500k. mine valgte komponenter : Hovedkort : Asus P8z68-V PRO socket 1155 Cpu : Intel Core i7 2600k Ram : Corsair 8 GB ddr3 XMS3 VENGEANCE pc3-12800 PSU : Corsair GS 800W SSD : Kingston ssdnow v100 64GB harddisk : samsung spinpoint F3 1TB Skjermkort: KFA2 Geforce GTX 580 kabinett : NZXT fulltower phantom XTX black dvd leser/brenner, mus,tastatur, skjerm har jeg fra før. alt dette tenkte jeg å handle fra dustinhome.no ser dette ok ut?.. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) syns du burde hatt litt større ssd harddisk. 60 gb blir fort fylt opp når man har operativsystem og programmer installert der. Endret 22. juli 2011 av Balrog11 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 syns du burde hatt litt større ssd harddisk. 60 gb blir fort fylt opp når man har operativsystem og programmer installert der. Opperativsystem på SSD Programmer, spill, etc på Spinnpoint Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 syns du burde hatt litt større ssd harddisk. 60 gb blir fort fylt opp når man har operativsystem og programmer installert der. Opperativsystem på SSD Programmer, spill, etc på Spinnpoint men spill og programmer går vel raskere når de er installert på ssd enn på spinpoint? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 syns du burde hatt litt større ssd harddisk. 60 gb blir fort fylt opp når man har operativsystem og programmer installert der. Opperativsystem på SSD Programmer, spill, etc på Spinnpoint men spill og programmer går vel raskere når de er installert på ssd enn på spinpoint? Jupp. Men for å få en bra ordentlig ssd med litt størrelse pleier å koste litt ekstra. Uansett, hvis du propper den full med programmer/spill, så er den ikke så kjapp. Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 takk, skal se litt på ssd'er og sjekke hva jeg har råd til men bortsett fra det, ser det greit ut? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Ville byttet ut rammen til noe uten kjøleribber. Har ingen nytte, og begrenser hva du kan bruker av cpu kjølere. Ryktes at Buldozer ikke er så langt unna, så kanskje verdt å vente på tester. Men det er selvsagt alltid noe nytt å vente på Endret 22. juli 2011 av Sigurd2 Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 så du kjøleribber på ram har ingen hensikt? hehe. jeg tror nok jeg skulle fått plass med kjøleren jeg har kjøpt. den er jo ikke stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå