Kristian86 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fremtidens Nikonkameraer vil kunne hjelpe deg med å ta bilder Snart kommer kameraet som leser følelsene dine Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hjertepulser gir også en kortvarig rystelse. Dersom kameraet registrerer hjerteslag så kan det utsette utløsing av neste bilde med noen tidels sekunder slik at man reduserer rystelser i eksponerigstida. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kan man bruke det selv om man ikke har skikkelig ekle alien-fingrer også? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ser for meg potensielt ubehagelige situasjoner når man tar aktbilder og prøver å virke profesjonell, nøktern og behersket, men kameraet ser tvers gjennom skuespillet og låser seg på 10fps og skyter ukontrollert. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Orket ikke lese hele artikkelen nå, men skjønner jo tankene i noe av dettte i allefall. Vil i allefall ikke ha noe slikt på et kamera som jeg skal ta bilder på ved en fotballkamp. Kamera venter med å ta bilder for det er straffekonkuranse og jeg er nervøs på om skuddet går i mål eller ikke. Hvilken side av målet evnt jubelen kommer, hvilken side av målet keppern vil hoppe å juble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg