Nakmus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hadde en liten treningsession i dag, og jeg lagde en liten film av dette, og lurte bare på hva folket synes om den? Sjelden jeg får kritikk på videoene jeg lager, så tenkte kunne vært fint å få litt -Edit: Endret tittelnavn til noe mer passende da jeg vil legge ut flere videoer her. Endret 4. september 2011 av Nakmus 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Dritbra mann! Liker spesielt han duden med svart t-skjorte. Endret 24. juli 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Har sett noen Parkour/Freerunning videoer på YouTube og er ingen eksepert på det. Men dette så virkelig profft ut! Stå på, sinnsykt bra video! Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Har sett noen Parkour/Freerunning videoer på YouTube og er ingen eksepert på det. Men dette så virkelig profft ut! Stå på, sinnsykt bra video! Tusen takk! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Må si at jeg liker den også. Ser frem til flere 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Må si at jeg liker den også. Ser frem til flere Legger med en video til, fra helgens store parkour/Freerunning-treff i Trondheim! Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fantastisk! Fortsett slik, gleder meg til å se enda flere filmer! 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Fantastisk! Fortsett slik, gleder meg til å se enda flere filmer! Tusen takk! . Kommer vel en ny film snart/engang, så bare å vente Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Gleder meg allerede, du gir vel ikke ut en liten preview" nå som alle har lagt seg 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Video fra hele sommerens treninger, oppdelt i to parter! :D Lenke til kommentar
Scottda Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Masse potensial til dette ! : ) Herlig jobba 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Masse potensial til dette ! : ) Herlig jobba Tusen takk! Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) En liten trening fra i går. Edit: Beklager, la ikke merke til at youtubeembeden ikke funka før nå. Prøver igjen! Endret 5. oktober 2011 av Nakmus Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Siste videoen ser ikke ut til å ha blitt linket Nakmus? Kan du kjøre en liten EDIT så vi får vår daglige dose med god norsk parkour? På forhånd stor takk! Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Siste videoen ser ikke ut til å ha blitt linket Nakmus? Kan du kjøre en liten EDIT så vi får vår daglige dose med god norsk parkour? På forhånd stor takk! Der! Sorry for det der :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå