Biff123 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei! Lurer på om jeg skal kjøpe meg Airport Ekspress. Har nå trådløst nettverk hjemme, men lurer på om jeg kan koble APE til routeren? og kun bruke APE til å streame musikk til musikkanlegget. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Om jeg skjønner rett skal du ha en AirPort Express som bare er der for AirPlay, altså streame musikk. Det fungerer utmerket bra. Enten om du kobler den til det trådløse nettverket i huset eller kablet. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Biff123 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Men den må vell være tilkoblet nettverket hvis jeg skal kunne streame musikk samtidig ha internett på feks. Ipad? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Om jeg har forstått detaljene rett så har du en annen boks som deler ut det trådløse nettet, og du vil kjøpe en AirPort Express for å streame musikk, uten at den skal gjøre noe annet. Som jeg skrev så kobler du din snart nyinnkjøpte AirPort Express på det trådløse nettet eller med en kabel. Uten det vil du selvsagt ikke få streamet noe som helst over nettet. For å koble AirPort Express til ett eksisterende trådløst nett, installerer du bare programvaren, eller bruker ferdiginstallert programvare på en Mac, og følger innstrukser. Lenke til kommentar
Biff123 Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Tusen takk. Da blir det innkjøpt i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå