tjalla Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 I det siste har jeg lagt merke til at jeg spiller mye bedre når jeg har musikk på. I allefall når det gjelder skytinga. Ulempen med det er at jeg ikke hører fienden osv. Så derfor lurer jeg på om det finnes en "cs media-player", der jeg kan stoppe/starte musikken når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Bruk HLamp. Søk i google Veldig greit og enkelt og styres ved hjelp av "commandmenu'en"! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Da bør jeg tipse deg om at HL-amp kan føre til at du blir bannet pga. cheat. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Da bør jeg tipse deg om at HL-amp kan føre til at du blir bannet pga. cheat. jepp.. skulle akkurat til å skrive det. er admin på superserver, og vi har fått inn en god del klager på akkurat dette. Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg bruker HL amp og det fungere fint, søk på google etter det Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 visste jeg ikke. Man lærer stadig noe nytt ja! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Global Audio Controll funker i alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå