1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har faktisk tatt meg bryet å lese litt på nyhetsspeilet den siste uken å har ikke funnet noe annent en Frank Aune sine teorier om at staten å alle andre er ute etter å utrydde oss uten at det har noe form for direkte bevis, der dem bruker propaganda som oppsto i midten av 1800 tallet som for lengst har blit avblåst. Leste en artikkel i et blad som eg fekk slengt på døra av en eller annen sykt sekt for noen uker siden, might have been jehovas vitner uten at eg skal sei det heilt sikkert, men der ble det referert til nyhetsspeilet uten at eg har tenkt å gå noe mer i detaljer om akkurat det. Er alternative medier virkelig nødvendig å plage folk med? får meg jo en god latter, men ser at min litt mindre oppdaterte kjæreste som tok å leste en artikkel som eg satt å leste uten og vite noe særlig om nyhetsspeilet eller seriøsiteten der. Ho fekk jo heilt noya, var en artikkel som eg også såg var omtalt her på forumet for en stund siden om den hemmelige bunkeren, ho blei hjernevaska med "Planet X" pratet siden "det sto i en avis" så ho sa. Ytringsfrihet såklart, men det her er på kanten syns eg. Å det her bevilges det støtte til .. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Får Nyhetsspeilet virkelig statstøtte?! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Noe av det som står der kan vel ha et snev av sannhet i seg så lenge man ser på verdenshistoriens utvikling og menneskets natur. Mye av den sorten har jo allerede blitt avslørt av kilder som NRK via programmer som brennpunkt, dagsrevyen og diverse innkjøpte dokumentarer, selv om det ikke er så spektakulært konspiratorisk som en masterplan-greie. Industrien bestemmer stort sett politikken og makten konsentreres på stadig færre hender, og på meg virker som våre kjære folkevalgte og toppsjefer ikke klarer å kaste ut arvesølvet vår fort nok ut til utenlandske interesser. Kommersialiseringen (KF) av kommunene tilrettelegger jo privatisering av en rekke basistjenester som bl.a. vannforsyningen vår. Dette ser jeg på som svært betenkelilg, da en slunken kommunekasse allerede ført til utsalg til f.eks Finland. Dette er fellesressusjer som ikke har noe på private hender å gjøre. Du ser også eksempel som Telenor som ved et pennestrøk overtok verdier som det norske folk har betalt til oppbygging av televerket via sin skatteseddel. Dette er bare et par eksempel. Det er mye spekulasjon og ville påstander, så les med en klype salt og gjør ofte realitycheck. Ikke fall for åpenbar plantet men velmenende fryktpropaganda. Hvis David Ickes reptil-aliens hadde eksistert så burde vel et skarve kamera som var i stand til å filme det frekvensspektret som ligger litt utenfor vår synsvidde på ca 380 til 740 nanometer kunne gitt umiddelbare beviser. Dette mater jo bare de med paranoid-schizofrene trekk og dårlig dømmekraft som absolutt burde lese annen lektyre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Får Nyhetsspeilet virkelig statstøtte?! Om nyhetsspeilet får statsstøtte er eg usikker på, siden dem "hater staten" men dem skal ha rett på det, Se og Hør er jo også "alternative media" siden dem kaller seg avis.. Noe av det som står der kan vel ha et snev av sannhet i seg så lenge man ser på verdenshistoriens utvikling og menneskets natur. Mye av den sorten har jo allerede blitt avslørt av kilder som NRK via programmer som brennpunkt, dagsrevyen og diverse innkjøpte dokumentarer, selv om det ikke er så spektakulært konspiratorisk som en masterplan-greie. Industrien bestemmer stort sett politikken og makten konsentreres på stadig færre hender, og på meg virker som våre kjære folkevalgte og toppsjefer ikke klarer å kaste ut arvesølvet vår fort nok ut til utenlandske interesser. Kommersialiseringen (KF) av kommunene tilrettelegger jo privatisering av en rekke basistjenester som bl.a. vannforsyningen vår. Dette ser jeg på som svært betenkelilg, da en slunken kommunekasse allerede ført til utsalg til f.eks Finland. Dette er fellesressusjer som ikke har noe på private hender å gjøre. Du ser også eksempel som Telenor som ved et pennestrøk overtok verdier som det norske folk har betalt til oppbygging av televerket via sin skatteseddel. Dette er bare et par eksempel. Det er mye spekulasjon og ville påstander, så les med en klype salt og gjør ofte realitycheck. Ikke fall for åpenbar plantet men velmenende fryktpropaganda. Hvis David Ickes reptil-aliens hadde eksistert så burde vel et skarve kamera som var i stand til å filme det frekvensspektret som ligger litt utenfor vår synsvidde på ca 380 til 740 nanometer kunne gitt umiddelbare beviser. Dette mater jo bare de med paranoid-schizofrene trekk og dårlig dømmekraft som absolutt burde lese annen lektyre. Det du sier her er jo så og så sant, men det har enkelt å greit og gjøre med at vi har en rødgrønn regjering, å framlegginga virker veldig i nyhetsspeilet stil, men det som ofte "dreper" sånne konspirasjoner er at dem tar heilt av å mister bakkekontakten fordi dem fort blir fri fantasi som begrunnes med litt ustabil statistikk. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Får Nyhetsspeilet virkelig statstøtte?! Kort svar: Nei. Lengre svar: Tja ... Jeg tviler på at de får noen direkte statsstøtte. De får ikke den formen for pressestøtte som en del mainstream aviser får. De vil kanskje kunne komme inn under momsfritaket for presse, men så vidt jeg vet har de bare nettsider og selger ikke aviser så det er irrelevant. Jeg har også en sterk mistanke om at mange av bidragsyterne til Nyhetsspeilet har en eller annen form for psykiatrisk diagnose. En del er antagelig uføretrygdet. Det kan jo regnes som en form for statsstøtte det og. (Men samtidig mottar de gjerne behandling for lidelsene sine. Det er jo statlig motarbeiding av Nyhetsspeilets trosgrunnlag ...) Trådstartet viser til et blad han har fått fra "en syk sekt." Dersom denne sekten er registrert som et trossamfunn vil de få statstøtte i henhold til "Lov om tilskott til trudomssamfunn". Nyhetsspeilet er så vidt jeg vet ikke organisert som et trossamfunn, men de kunne antagelig gjort det om de ønsket. Men støtten er basert på medlemstall, og selv om Nyhetsspeilet har en del lesere tviler jeg på at de ville klart å få mange medlemmer i et eventuelt trossamfunn så det ville ikke blitt enormt mye penger. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikkje at eg vil hevde at akkurat det du har lest er ekte, men det er viktig å få eit alternativ til mediene vi har her i Noreg, som er ganske like politisk. Nyheitsspeilet er vel ikkje det beste eksemplet, siden dei driver med tull, men andre alternative medier som driver emd seriøs journalistikk hadde vert godt for samfunnet og kunne kanskje satt ein bremse i alt det useriøse dei norske mediene kommer med. Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Titter innom nyhetsspeilet jeg også, men veldig mye av det er laangt ut på viddene. En annen side for litt mer spenstige nyheter er http://www.rollingstone.com/ spesielt den politiske delen av den siden kan være artig og til tider skremmende å lese. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det som bekymrer meg mest er brukerene som kommenterer på NS. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Det er vell litt feil tid å undervurdere folk med tanke på det som har skjedd, men dei som kommenterer å faktisk velger å forholde seg til alternative media er jo tåpelige patetiske lettpåvirkede mennesker. Men at folk faktisk sitter der å bruker sin egen fantasi for å prøve og skape et virkelighetsbilde, sinnsykt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg er faktisk oppriktig redd for at noen av brukerne på NS skal finne på noe sprell. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Er heller lite bekymret i fra sprell fra dem som blir noke omfattande greier, men at dei kommer til å prøve og okkupere svalbard for å ta den bunkeren. no doubt, men sånt er jo bare morsomt Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Skremmende hvilken konklusjoner enkelte mennesker legger ord i. Spesielt når de går så langt som å sammenligne dette med 9/11 Guri-malla sier: 22. 07. 2011 kl. 21:24 merker meg at ikke ett eneste regjeringsmedlem er skadd “Ingen av medlemmene i regjeringen skal være blant de skadde i eksplosjonen i regjeringskvartalet, sier statsminister Jens Stoltenberg til NRK” http://www.abcnyheter.no/nyheter/110722/fortsatt-omkomne-i-bygningene Det er nå merkelig synes jeg…Ble de varslet på forhånd? Eller var dette planlagt? Kilde: http://www.nyhetsspeilet.no/2011/07/terrorister-bomber-norske-regjering/ Fikk en gulp i halsen når jeg først leste dette. Til dere, tror dere det er noen som helst hold i dette? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Skremmende hvilken konklusjoner enkelte mennesker legger ord i. Spesielt når de går så langt som å sammenligne dette med 9/11 Guri-malla sier: 22. 07. 2011 kl. 21:24 merker meg at ikke ett eneste regjeringsmedlem er skadd “Ingen av medlemmene i regjeringen skal være blant de skadde i eksplosjonen i regjeringskvartalet, sier statsminister Jens Stoltenberg til NRK” http://www.abcnyheter.no/nyheter/110722/fortsatt-omkomne-i-bygningene Det er nå merkelig synes jeg…Ble de varslet på forhånd? Eller var dette planlagt? Kilde: http://www.nyhetsspeilet.no/2011/07/terrorister-bomber-norske-regjering/ Fikk en gulp i halsen når jeg først leste dette. Til dere, tror dere det er noen som helst hold i dette? Absolutt ikkje!! Det som er med nyhetsspeilet å ditta skal du vite før du leser noe der.. Nyhetsspeilet baserer seg på at regjeringen ønsker å utrydde alle andre og at dem har mye hemmeligheter om 9/11, utøya, bombingen av stortinget, dem som leser å tilber nyhetsspeilet er overbevist om at en dag kommer regjeringa til å gå inn i en bunker og forlate resten av oss her til og dø. At ingen av med høgtståande verv i regjeringen blei skada har litt med at det er felles ferie å at det skjedde etter vanlig arbeidstid for regjeringsmedlemmene. PST avverger i fra tid til annen terror i Norge enten det er ment i mot regjeringen eller ola nordmann, men når regjeringen gjør noe for folket så holder nyhetsspeilet seg for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå