Error Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har noen tips til reisehøyttalere for iPod touch? Finnes uendelig mange forskjellige der ute. Leter etter en som koster ca 400-600 kroner, og som er relativt lett å ta med seg på tur. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Hei! Jeg har en slik en men husker ikke helt hva den heter. God lyd og en ekstra knapp hvis man vil ha bass ekstra bass(men trekker også litt mer strøm). Går både på 230V og batterier. Fungerer med både iPod, iPod Touch og iPhone. EDIT: Fant produktnavnet: Logitech S125i http://reviews.logitech.com/7061/5876/logitech-portable-speaker-s125i-blemished-box-reviews/reviews.htm Endret 24. juli 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Takk for svar, men har allerde landet på en annen en. Husker ikke hva den heter men kostet en tusenlapp på Expert. Lillesøsteren min er i alle fall veldig fornøyd med gaven, men så bryr hun seg mer om at den ser litt kul ut enn hvor god bassen er Finner ikke akkurat den spesifikke men er likt design som denne, bare ikke så bred http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=149348 Halvparten så lang kanskje Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vurderer akkurat nå å bestille meg denne: Logitech S715i Ser at den får bra kritikk i tester. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Den så jo veldig bra ut! Det dumme med min dock er at det er ingenting som holder iPoden på plass untatt dock-tilkoblingen. Så når jeg for eksempel skal ha den med i båten eller lignende, detter iPoden av på grunn av dunk eller vibrasjoner. Å gå med iPoden i docken er heller ikke mulig, etterhvert vil den dette av. Utrolig kjipt :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå