Tokke Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Undervejs Bildet er fjernet. - ad Lauvikvegen Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fin og spennende komp/lys.opplevdes litt kornet. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott komposisjon og historie. Flott lys. Tittelen passer perfekt til bildet :-) Synes kanskje du har vært litt for hard med etterbehandlingen, spesielt synes jeg oppskarpingen er litt overdreven. Men det var kanskje nødvendig for at vi skal kunne skimte konturene av mennesket som er underveis? Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott dybde med fin effekt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Flott komp og en tekstur og jeg liker Men jeg mener at denne etterbehandlingens stilen din krever at motivet er i fokus. Den fungerer ikke like godt på ufokuserte områder. Det synes jeg er lett å se nede i høyre hjørne av dette bildet Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fint. Liker linjene i vei og skog og de flatene som skapes. Skyggen som krysser veien skaper dynamikk i bildet. Sånne "landskap" som dette synes jeg er vanskelige å fotografere, det er vanskelig å skape noe som ligger mellom fargeensformighetghet og detaljkaos. Men du har lyktes veldig godt her. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fint bilde, enig om nede til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg