[^..^]Christian Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort, helst under 4000kr.. Det jeg har sett for meg er : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622053 Jeg har en relativt gammel pc med intel quadcore Q9450.. HK = Asus P5E64 WS Evolution Grunnen til at jeg ser på gtx580 er fordi jeg har planer om å skifte hk og cpu ved en senere anledning.. For øyeblikket irreterer skjermkortet meg, og jeg har lyst på en rask boost. Det jeg lurer på er: Slik jeg har forstått det, er denne kortet/kjøleren bra/stille? Hvor stor strømforsyning trenger jeg? Har en corsair 620w nu, har lest at jeg iallefall trenger 600 på gtx580,,, er det da et tjangsespill med 620w? Er driverne til Nvidia på linje med AMD ? det er veldig lenge siden jeg hadde et Nvidiakort, så er ikke kjent med instillinger osv... Det jeg lurer mest på om Nvidias drivere har funksjoner som "clone" og autofullscreen ved spilling av film etc på en evnt andreskjerm/tv?? Er det noen vits å legge i ENDA mer penger for 3gb minne??? Håper jeg får svar snart, da lageret begynner å tømmes, må bestille i dag.... :| Endret 21. juli 2011 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Kan sjekke ang stillhet, trur det bråket litt, men ... Smak å behag Endret 21. juli 2011 av Woltox Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) vel, msi lightning har jo lignende kjøling som frozer II, så da er jo bråket relativt til stock cooler og f.eks hd 6970 ganske lite.. Takk for svar Tror jeg går for det kortet Endret 21. juli 2011 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå