DonKnaus Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 folkens...vil bare minne om at dette er(var) en spilltråd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Painkiller. Helt meningsløs vold med monstre. Og "bosser" er GIGANTISKE! Endret 25. juli 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ingen som har nevnt Carmageddon? Greit det er gammelt, men det er selve definisjonen på meningsløs vold. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er ikke det litt vanskelig å få tak i da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) eBay, kanskje? Eller vente på Carmageddon 4? Endret 25. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Innlegg som lenker til kopibeskyttet materiale er fjernet. Reaksjoner på moderering kan skje på PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Zeno Clash http://pc.ign.com/articles/976/976395p1.html Endret 26. juli 2011 av Kron Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi får alle gjøre vår patriotiske tjeneste og slenge oss på facebook, hvor vi så kan laste opp bilder av norske flagg med feilstavede slagord photoshoppet på. Jeg har sett på NRK, BBC og fulgt hendelsene på twitter i hele dag, og er sikkert ikke den eneste. Heldigvis har vi en dedikert tråd for å snakke om og bearbeide dette her, slik at vi ikke trenger å ta det i spillforumet. Altså, nå er Dead Island erklært ulovlig å selge i Norge nettop på grunn av dette. Ingen problem for oss som bruker steam, men for de som gjerne vil kjøpe dette i butikk blir dette et stort problem. Det vil alltid finnes rasshøl rundtom i verden. At disse blir opplært til å være rasshøl på grunn av spill er en teori jeg ikke forstår meg på. Selv skriver han i manifestet at han brukte spill for å lære seg å tenke annerledes. Dette kan man fint gjøre ved å slutte seg til en millitær karriere eller slå seg på en kriminell karriere. Evt ved å se masse voldsfilmer. Får gå grenser på idioti. Ja til mer gladvoldsspill. Man spiller tross alt fordi man vil bli underholdt. Spillvalget får bli opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi får alle gjøre vår patriotiske tjeneste og slenge oss på facebook, hvor vi så kan laste opp bilder av norske flagg med feilstavede slagord photoshoppet på. Jeg har sett på NRK, BBC og fulgt hendelsene på twitter i hele dag, og er sikkert ikke den eneste. Heldigvis har vi en dedikert tråd for å snakke om og bearbeide dette her, slik at vi ikke trenger å ta det i spillforumet. Altså, nå er Dead Island erklært ulovlig å selge i Norge nettop på grunn av dette. Ingen problem for oss som bruker steam, men for de som gjerne vil kjøpe dette i butikk blir dette et stort problem. Det vil alltid finnes rasshøl rundtom i verden. At disse blir opplært til å være rasshøl på grunn av spill er en teori jeg ikke forstår meg på. Selv skriver han i manifestet at han brukte spill for å lære seg å tenke annerledes. Dette kan man fint gjøre ved å slutte seg til en millitær karriere eller slå seg på en kriminell karriere. Evt ved å se masse voldsfilmer. Får gå grenser på idioti. Ja til mer gladvoldsspill. Man spiller tross alt fordi man vil bli underholdt. Spillvalget får bli opp til hver enkelt. Virkelig ! Makan altså. Spillet ser jo ikke spesielt "ille" ut uansett imo. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi får alle gjøre vår patriotiske tjeneste og slenge oss på facebook, hvor vi så kan laste opp bilder av norske flagg med feilstavede slagord photoshoppet på. Jeg har sett på NRK, BBC og fulgt hendelsene på twitter i hele dag, og er sikkert ikke den eneste. Heldigvis har vi en dedikert tråd for å snakke om og bearbeide dette her, slik at vi ikke trenger å ta det i spillforumet. Altså, nå er Dead Island erklært ulovlig å selge i Norge nettop på grunn av dette. Ingen problem for oss som bruker steam, men for de som gjerne vil kjøpe dette i butikk blir dette et stort problem. Nei, det er ikkje "erklært ulovleg" å selje i Noreg. Eit par kjeder (mellom andre Elkjøp) har valt å ikkje ta inn Dead Island "av omsyn til Utøya-hendingane". Det er sjølvsagd tøvete, men òg ein avgjerd dei er i sin fulle rett til å ta. Eit par andre - eg trur dei inkluderte Spaceworld - har tatt inn spelet, men unnlet å setje det framst i hylla, så du må spøre i disken for å få kjøpe det. Andre igjen, som GAME, Gamestop, og Playcom tok det inn, men vart (naturleg nok, kanskje?) veldig raskt utselde. Det har heller ikkje hjelpt på at distributøren i utgangspunktet sendte ut eit lågt antal kopiar... Men på onsdag fekk i alle fall Playcom på Galleriet (Bergen) inn ei ny levering, så eg omsider fekk retailkopien min. Steam er for øvrig eit av dei dyraste digitale alternativa, når òg digitale kopiar uansett må aktiverast på Steam. D2D har det for 35£. Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 takk til alle forslag og alle som har nevnt utøya, så er jeg klar over det men jeg tror ikke at hvis jeg slutter spille skytespill blir alt bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå