xxTJxx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg kommer til å spille like mange voldelige spill etter det som har skjedd i dag. Det som har skjedd påvirker ikke mine interesser det grann og jeg syns det er tåpelig hvis det påvirker andre sine interesser. 4 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Istedet for å atter en gang beskylde voldelige spill for slike tragedier kan vi heller feire at vi er sunne mennesker som ikke blir påvirket av det. 6 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Ja soldier of fortune var saker det i sin tid husker jeg. Har lenge lengtet etter å se slikt inkorporert inn i spill igjen. Med tanke på realismen de kunne få til den gang, burde de virkelig kunne få det bra nå. Husker jeg prøvde FarCry 2, skjøt en fyr, gikk bort til ham, var like vakker fortsatt, så skjøt jeg ham med hagle mitt i ansiktet, men han fikk ikke så mye som en fregne, rørte seg ikke en gang. Slettet bare pågrunn av det. Hører om sånn moderne sensur idioti i spill om dagen, som australia (need I say more) og s.t.a.l.k.e.r problemet med tyskland osv.... Ang "bombe" mannen. Kanskje hvis de hadde gitt ham ett skikkelig voldelig spill så hadde han heller holdt seg inne Endret 23. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Tusen takk for alle svar! Fikk mye gode innlegg her. Har spilt en god del av spillene fra før men mye uoppdaget her! Vil ikke være ufølsom, men om jeg sitter å dreper folk på PCen min har ikke det virkelig noen stor innvirkning på utøya. Men ikke missforstå jeg satt til kl. 5 ikveld å så på nyhetskanalen og sto opp kl. 8 for å se igjen... Pluss at jeg er 16 år gammel så jeg ser veldig lite nyheter . Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 btw hvis denne tråden skal starte å ahndle om terroristjævlen vil jeg bare meddele at han spilte CoD og WoW, begge de spillene spiller jeg jevnlig og det verste jeg drepte idag var en flue. Bare skutt i hue alle som blir påvirket til et sånn nivå av spill... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg ser ikke noen konflikt mellom å spille krigsspill og det som skjedde på Utøya & i Oslo. Bare kos deg med spillingen. Jeg spiller selv masse Battlefield2 og skal over på BF3 når den blir klar. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kingpin: Life of Crime og Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Blood, Blood 2 The Chosen, The Witcher, The Witcher 2 Assasin Of Kings, Ultimate Doom, Doom II Hell On Earth, Final Doom, Master Levels For Doom 2, Hexen Beyond Heretic, Hexen Deathkings Of The Dark Citadel, Hexen 2, Wolfenstein 3D, Wolfenstein 3D Spear Of Destiny, Doom 3, Doom 3 Resurrection Of Evil, Darksiders Wrath Of War. Dette er de jeg syns er bra/underholdende ihvertfall:) Endret 24. juli 2011 av John Fredrik Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 HAPPY WHEELS! www.totaljerkface.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 State of emergency og fallout 3. Begge blodige spill, hvor state of emergency er bare meningsløs skyting med blodbad. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 btw hvis denne tråden skal starte å ahndle om terroristjævlen vil jeg bare meddele at han spilte CoD og WoW, begge de spillene spiller jeg jevnlig og det verste jeg drepte idag var en flue. Bare skutt i hue alle som blir påvirket til et sånn nivå av spill... Var det ikke sånn at han bare spilte wow som skalkeskjul da når folk spurte om hvorfor han var så isolert? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 World of Warcraft var indeed kun et skalkeskjul, men han brukte Call of Duty som skytetrening (ved siden av noen virkelige kurs, så vidt jeg forsto det). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Han Brukte Call of Duty som "taktikk trening" sånn jeg forstod. Å bruke det som skytetrening gir iike så mye mening. jeg kan være en mester i tennis på wii, men i virkeligheten er jeg rimelig dårlig. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Call of Duty? Taktikk? what is this i dont even Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er jo bare absurd, hva faen skulle han lære der da. At han drev med taktikktrening i det minst realistiske moderne fpsene tror jeg faen ikke på. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg sier bare det jeg har lest jeg, samme hvor tåpelig det er Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) http://www.worldnews...l-of-duty-game/ http://www.reddit.co...hring_breiviks/ You can more or less completely simulate actual operations Endret 25. juli 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Man får ihvertfall trent reaksjonsevnen av å spille skytespill. Vil også tro at ved å spille f.eks. CoD mye lærer man å bli flinkere å være på vakt, sjekke hjørner, skyte kontrollerte salver for å konservere ammunisjon og minske omladninger, treffe de sårbare punktene, og mye mer. Ingen blir jo akkurat kompetent på nivå med Beredskapstroppen gjennom CoD, men ved siden av ekte jaktkurs kan det spille en liten rolle når man skal begå en skytemassakre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå