DonKnaus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kjeder meg og derfor lurte jeg på om noen visste om en spill som hadde masse meningsløs vold og blod. Gammelt eller nytt 2d eller 3d så er det bare å komme med innslag! DE SOM SIER GTA BLIT NØDT TIL Å HENGES!!!! Lenke til kommentar
Populært innlegg sunde1990 Skrevet 21. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2011 GTA 26 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Postal 2, du finner ikke et bedre spill med meningsløs vold. Du kan fly rundt å tenne på folk også pisse på de for å slukke de om du har lyst. Anbefaler å bruke cheats for å få alle våpen hvis du skal ha mest morro. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 North American Tour 2012. Det er en source mod som går ut på å skyte flest mulig folk på skoler uten at politiet får stoppet deg. Jeg er virkelig ikke sikker på hvor du kan få lastet den ned, da. Bulletstorm er vel også boss. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bulletstorm, Saints Row, Just Cause 2, Serius Sam og Space Invaders (cuse why the f*ck not?) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fallout 3 om du spiller som ond. Lenke til kommentar
argue Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) fallout 3 new vegas isåfall... Endret 22. juli 2011 av argue Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Manhunt 1\2 Beklager det er kanskje ikke til pc, men det er kanskje ikke så værst å bare se på heller hvis du trenger litt blod fort. Endret 22. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Plenty med blodsutgytelse i Bulletstorm som andre har nevnt, hvis du vil være litt mer intim kan Dark Messiah of Might and Magic anbefales. Det første FEAR-spillet byr fremdeles på mye action og rom for eksperimentering, om du kan overleve de litt triste miljøene. Nation Red er veldig enkelt, men gladvolden tar aldri slutt. Begge Diablo-spillene og samtlige kloner er strålende hvis du bare vil massakrere store mengder av alt mulig. Vet ikke helt hvordan The Force Unleashed (1) er på PC, men det er velegnet for å la deg føle deg mektig, om enn uten blod. Vanskelig å ikke glise når du slenger horder av stormtroopers veggimellom, og Euphoria gjør det like tilfredsstillende som blodsutgytelser i GTA IV eller RDR. Før i tiden var Soldier of Fortune-spillene kongen av blod og lemlestelse, men så kom det halvaborterte SoF: Payback og ødela IP-en for godt. Men finner du fram SoF 2 nå, blir du sikkert overrasket over hvor sofistikert det var - særlig den kroppslige ødeleggelsen. Det var som anatomiens Frostbite Engine. Endret 22. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Populært innlegg ti-guru Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 I kveld er ikke tidspunktet for meningsløs vold, gutter! Jeg håper virkelig at situasjonen på utøya får dere til å reflektere litt over egne holdninger til vold som underholdning i spill. 21 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I kveld er ikke tidspunktet for meningsløs vold, gutter! Jeg håper virkelig at situasjonen på utøya får dere til å reflektere litt over egne holdninger til vold som underholdning i spill. Dette er jeg helt enig i! Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Vi får alle gjøre vår patriotiske tjeneste og slenge oss på facebook, hvor vi så kan laste opp bilder av norske flagg med feilstavede slagord photoshoppet på. Jeg har sett på NRK, BBC og fulgt hendelsene på twitter i hele dag, og er sikkert ikke den eneste. Heldigvis har vi en dedikert tråd for å snakke om og bearbeide dette her, slik at vi ikke trenger å ta det i spillforumet. 14 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) I kveld er ikke tidspunktet for meningsløs vold, gutter! Jeg håper virkelig at situasjonen på utøya får dere til å reflektere litt over egne holdninger til vold som underholdning i spill. Bruker vold som underholdning i spill samtidig som mine tanker går til de pårørende med god samvittighet uansett hva du måtte mene om saken. Jeg tror ikke at ting blir bedre uansett hvor mye jeg sitter og griner over den tragiske hendelsen som skjedde i Oslo idag. Jeg vet ikke om jeg fremstår som veldig respektløs nå, men det er uansett dette jeg tenker. Endret 22. juli 2011 av Benny 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Red Faction: Guerrilla. Det er open-world, som GTA og RDR, men her er det uendelig med fiender og det er helt sinnssykt mye vold og skyting. Går seriøst helt over stokk og stein, bare pøser på med soldater som du skal skyte, sprenge og slegge til helvete. Blod og gørr er på et normalt nivå, men det er mange flotte eksplosjoner. Ser man bort fra plottet bak alt er dette et perfekt spill for de som ønsker meningsløs og overdrevent mye vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå