Gå til innhold

Trenger spill med masse menigsløs vold! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postal 2, du finner ikke et bedre spill med meningsløs vold. Du kan fly rundt å tenne på folk også pisse på de for å slukke de om du har lyst. Anbefaler å bruke cheats for å få alle våpen hvis du skal ha mest morro.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Plenty med blodsutgytelse i Bulletstorm som andre har nevnt, hvis du vil være litt mer intim kan Dark Messiah of Might and Magic anbefales. Det første FEAR-spillet byr fremdeles på mye action og rom for eksperimentering, om du kan overleve de litt triste miljøene. Nation Red er veldig enkelt, men gladvolden tar aldri slutt. Begge Diablo-spillene og samtlige kloner er strålende hvis du bare vil massakrere store mengder av alt mulig. Vet ikke helt hvordan The Force Unleashed (1) er på PC, men det er velegnet for å la deg føle deg mektig, om enn uten blod. Vanskelig å ikke glise når du slenger horder av stormtroopers veggimellom, og Euphoria gjør det like tilfredsstillende som blodsutgytelser i GTA IV eller RDR.

Før i tiden var Soldier of Fortune-spillene kongen av blod og lemlestelse, men så kom det halvaborterte SoF: Payback og ødela IP-en for godt. Men finner du fram SoF 2 nå, blir du sikkert overrasket over hvor sofistikert det var - særlig den kroppslige ødeleggelsen. Det var som anatomiens Frostbite Engine.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

I kveld er ikke tidspunktet for meningsløs vold, gutter! Jeg håper virkelig at situasjonen på utøya får dere til å reflektere litt over egne holdninger til vold som underholdning i spill.

Bruker vold som underholdning i spill samtidig som mine tanker går til de pårørende med god samvittighet uansett hva du måtte mene om saken. Jeg tror ikke at ting blir bedre uansett hvor mye jeg sitter og griner over den tragiske hendelsen som skjedde i Oslo idag.

Jeg vet ikke om jeg fremstår som veldig respektløs nå, men det er uansett dette jeg tenker.

Endret av Benny
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Red Faction: Guerrilla. Det er open-world, som GTA og RDR, men her er det uendelig med fiender og det er helt sinnssykt mye vold og skyting. Går seriøst helt over stokk og stein, bare pøser på med soldater som du skal skyte, sprenge og slegge til helvete. Blod og gørr er på et normalt nivå, men det er mange flotte eksplosjoner.

Ser man bort fra plottet bak alt er dette et perfekt spill for de som ønsker meningsløs og overdrevent mye vold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...