KTL_InnleggNO Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Livet som spion er ikke enkelt. Les hele saken Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 En god del utvikling igjen ser jeg. Grafikken burde kraftig oppdateres, og selv på bilder ser animasjonene stive ut. Skjønt virker lite nyskapende dette her. Virker som de har tatt deler fra Hitman, Splintecell og AC, kjørt det i en blender, og heller det ut i et skittent kjøkkenglass. Særdeles lite forfriskende med en hint av skam... Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Death to Spies er nærmest en blåkopi av Hitman. Men ettersom Hitman er blant mine favoritt spillserier, ser jeg ingen problemer med dette. Det finnes alt for få slike spill på markedet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Først og fremst, godt skrevet artikkel. Tommelen opp for det! Second, sier ikke nei takk til et Hitman på "Insane" vanskelighetsgrad. Selv om de tydeligvis har tatt elementer fra andre spill, men hvem gjør ikke det?, så ser jeg for meg at dette kan bli et riktig så interessant spill å slite seg gjennom. Gleder meg til lansering, en anmeldelse fra Gamer for å minne meg på spillets eksistens, og forhåpentligvis en demo. Lenke til kommentar
Cowbell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt siden Metal Gear Solids og Splinter Cells storhetstid, har jeg lengtet etter ett nytt "snike" spill. Er vell verdt å sjekke ut dette, samtidig som dishonored.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå