Quote Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei! Jeg har knust skjermen på min iPhone 3GS, og har lyst til å bytte denne. Jeg har lett litt rundt, og sett at appleklinikken.no ikke er så gale på pris. Er det noen som har erfaringer med appleklinikken? Har lite lyst til å bli lurt. Har kun funnet denne forumtråden: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=245316 Men mer enn det har jeg ikke funnet, og ønsker å være litt mer sikker på at de som tross alt mottar mobilen min er seriøse og gjør arbeidet på en god måte. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Personlig kjenner jeg bare til knusteple.no, siden en bekjent av meg driver sjappa.. Han har fikset telefoner for noen jeg kjenner, og det har ikke vært noen klager så langt Lenke til kommentar
Margotmass Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 hei ! har du sendt mobilen din ?? fikk du bra service, jeg har problemer med min iphone og ville sende den inn for reparasjon til dem men som du har velgdig lite lyst til å bli lurt.. håper at du kan svare ... Lenke til kommentar
GSM-Repratør Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Trenger du reparasjon, så kan jeg gjøre dette for deg. jeg holder til på sørlandet. For selve arbeidet tar jeg 400kr, og for selve skjermen tar jeg også 400kr. Totalt blir det 800kr+25kr i frakt hvis jeg skal bytte skjermen for deg. Hvis den må sendes med posten, så er mobilen ferdig reparert etter 3dager, og du vil ha den tilbake når du er på den 4dagen. Jeg har en godt etablert annonse på finn.no (Reparasjon av netbrett/mobil ect ect ect) Du kan kontakte meg på [email protected] Ps; Jeg har Iphone 3GS, Iphone 4/4s LCD-Touch skjermer inne. + Diverse andre deler til Apple mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå