Dritil Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Heisann. Når jeg søker etter servere så kommer det aldri noe. Jeg får spilt på de jeg har lagret i favoritter derimot. Har det noe med firewall å gjøre? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Skjekk søkeinnstillingene. Er det noen spesielle ruter krysset av, eller noe i tekstfeltet som skiller ut servere slik at du ikke finner de? Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Skjekk søkeinnstillingene. Er det noen spesielle ruter krysset av, eller noe i tekstfeltet som skiller ut servere slik at du ikke finner de? Hm står på det vanlige som har fungert før. Dukker ikk opp noe som helst. La til en haug av porter i går i firewallen uten at det fungerte heller Lenke til kommentar
Marban Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har det samme problemet med noen få spill jeg og. Jeg har prøvd å finne ut av det i lange tider, og det kan ikke være søkeinnstillingene og heller ikke brannmuren, for har prøvd det meste der. En kan også finne mange på steam forum som også sliter med det, og fant et forslag som visst hjalp for noen (ikke meg), ta "verify intergrity of game cache" av spillet du sliter med. Lykke til, håper det kanskje kan hjelpe deg bedre enn det hjalp meg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har samme problem her nå. Ditt tips fungerte ikke for meg. hm.. hvordan få ordnet dette da. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 samme her, la in source isted for og teste det fra gammelt av, server lista kommer det ikke ein drit på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå