N o r e n g Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Mer bråkete faktisk, det er reference-design. Phantom-varianten vil være ganske stille. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 På den første jeg henviste til hadde 4Ghz memory clock speed da ? Er ikke det en ganske stor forskjell ? Bråk er egentlig ikke et så stort problem. Bedre at den bråker men holder seg kald, enn at den er stille, men ikke holder seg varm Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Med slike forskjellige hastigheter er det nok markedsføring ute og går, i virkeligheten kjører begge på 1000MHz QDR, som gjør fire operasjoner per Hz. Effektiv datahastighet blir derfor 4000MHz. Nvidia er litt ugreie her og kaller dette for 2000MHz DDR-rate, mest sannsynlig for å virke bedre enn AMD. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 I see, I see. Så hva er konklusjonen ?, hvilket av GTX580'ene er best å kjøpe mtp.kjøling og først og fremst, ytelse? Bråk er som sagt ikke et så stort dilemma for meg ettersom kabinettet mitt er ganske så lydisolerende Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis bråk ikke er et stort dilemma kjøper du bare det billigste du finner. Med mindre man ser på en 850MHz-variant eller raskere er en fabrikkoverklokk neglisjerbar. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Kom gjerne med link til den du mener jeg burde kjøpe, ettersom det virker som du har en del mer erfaring og vet mer enn meg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Kom gjerne med link til den du mener jeg burde kjøpe, ettersom det virker som du har en del mer erfaring og vet mer enn meg Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Gainward Eller Gigabyte Super Overclock Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Super Overclock så veldig fristende ut ^^ Har du noe negativt å si om den som skal få meg til å ikke kjøpe den, eller er det bare å go for it ? Lenke til kommentar
Baini Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Det superclock kortet har 3 vifter, skal nok kjøle godt det. Er nok at det ikke er noe negativt med det. Det eneste er i noen personers øyne dyrt. Jeg ville nok gått for det. Endret 25. juli 2011 av Gausland Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, så på noen videoer av det. Så veldig bra ut. tror nok det blir til at jeg går for det Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Strengt tatt er Superclock-varianten mer for penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå