Gå til innhold

BK: "Kardemommeby"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for det Øystein.

Selv har jeg mye å lære ang. dette med å ikke lete etter "feil" og svakheter, for er i utg. punktet ekstremt opptatt av pirk - og da særlig på bilder der den den tekniske biten spiller en stor rolle. Er det derimot tilført masse i etterbehandling så stiller det seg helt annerledes.

(En liten klonefeil er det jeg skal frem til...)

Endret av Bent Kristensen
Lenke til kommentar

Som du vet så er jeg en notorisk "pirker" og leter med lykt og lupe etter noe å pirke borti :)

Men på den andre siden har jeg ikke noe problem med å like et bilde hvor helheten er bra, til tross for noen tekniske svakheter.

 

Her liker jeg ideen og helheten i bildet.

Synes himmelene er veldig fin og hele strukturen og ikke minst fargene i bildet tiltaler meg.

 

Og siden det ikke er mulig å se bildet i stort format - blir det ikke noe småpirk heller.... ;)

Lenke til kommentar

Som du vet så er jeg en notorisk "pirker" og leter med lykt og lupe etter noe å pirke borti :)

Men på den andre siden har jeg ikke noe problem med å like et bilde hvor helheten er bra, til tross for noen tekniske svakheter.

 

Her liker jeg ideen og helheten i bildet.

Synes himmelene er veldig fin og hele strukturen og ikke minst fargene i bildet tiltaler meg.

 

Og siden det ikke er mulig å se bildet i stort format - blir det ikke noe småpirk heller.... ;)

 

Får du ikke sett det i større format? Veldig stort format la jeg ikke ut, men 800x1252 forstørrer jo noe. Der fremkommer en noe uferdig klone-detalj nede, men ikke mer enn at jeg kan leve med det. Endret på tiff-fila. Uansett er det jo (som oftest) helheten i et bilde som er det viktigste, og gjerne en betraktning med en viss avstand til skerm eller annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...