Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 "Kardemommeby" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Finner ikke noen grunn til å pirke borte noe som helst jeg....(mulig det har noe med skyggevinkler å gjøre) Skarpt, flotte farger og et egnet utsnitt med gode detaljer.... Bra! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Du er inne på noe ang. skyggepartier ja...! Takker så mye for slik hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott etterbehandlet dette. Detaljer kommer godt og fint frem. Fine farger. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hygggelig du synes det Jane! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg liker kameravinkel, fargene som er flotte og kompen sitter som den skal. jeg er ikke så opptatt av å finne "feil" så lenge helheten er bra Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Takker for det Øystein. Selv har jeg mye å lære ang. dette med å ikke lete etter "feil" og svakheter, for er i utg. punktet ekstremt opptatt av pirk - og da særlig på bilder der den den tekniske biten spiller en stor rolle. Er det derimot tilført masse i etterbehandling så stiller det seg helt annerledes. (En liten klonefeil er det jeg skal frem til...) Endret 21. juli 2011 av Bent Kristensen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Klart og stemningsfult med en meget fin komp. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Som du vet så er jeg en notorisk "pirker" og leter med lykt og lupe etter noe å pirke borti Men på den andre siden har jeg ikke noe problem med å like et bilde hvor helheten er bra, til tross for noen tekniske svakheter. Her liker jeg ideen og helheten i bildet. Synes himmelene er veldig fin og hele strukturen og ikke minst fargene i bildet tiltaler meg. Og siden det ikke er mulig å se bildet i stort format - blir det ikke noe småpirk heller.... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Lekkert og innholdsrikt bilde. Kommer først til sin rett når jeg ser det i stort format. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Klart og stemningsfult med en meget fin komp. Masse stemning i Kardemommeby ja! Var godt fotolys, så eneste utfordring var å komponere så godt som mulig. Hyggelig du synes jeg har lykkes. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Som du vet så er jeg en notorisk "pirker" og leter med lykt og lupe etter noe å pirke borti Men på den andre siden har jeg ikke noe problem med å like et bilde hvor helheten er bra, til tross for noen tekniske svakheter. Her liker jeg ideen og helheten i bildet. Synes himmelene er veldig fin og hele strukturen og ikke minst fargene i bildet tiltaler meg. Og siden det ikke er mulig å se bildet i stort format - blir det ikke noe småpirk heller.... Får du ikke sett det i større format? Veldig stort format la jeg ikke ut, men 800x1252 forstørrer jo noe. Der fremkommer en noe uferdig klone-detalj nede, men ikke mer enn at jeg kan leve med det. Endret på tiff-fila. Uansett er det jo (som oftest) helheten i et bilde som er det viktigste, og gjerne en betraktning med en viss avstand til skerm eller annet. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Lekkert og innholdsrikt bilde. Kommer først til sin rett når jeg ser det i stort format. Takker for det Knut. Ja, var litt spent på hva jeg kunne få ut av dette, men hadde planene klare under tagning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg