Miss Photography Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 African beauty Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er tatt i Givskud zoo i Danmark. Denne apen poserte lenge for alle fotografene,men så ble det nok og den gikk sin vei. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aper er jo bare kule! Artig bilde, fin vinkling og grei komp. - selv om apen ble noe midtstilt. Innslaget av den grønne planten (brennesle?) skaper liv. Studérer fullformatet, og det kan virke som om fokus ligger mer på planten enn apens ansikt, noe usikker. Kjører du automatisk fokusering med mange punkter så har nok nærmeste fokuspnkt truffet planten. Det lyse partiet på fjellet til høyre tilfører ikke noe i positiv grad, så ville anbefale å gjøre et kraftig kutt i bunn til rett over det lyse partiet. Synes også komposisjonen tjener på det. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for tilbakemelding Er enig i kuttet jeg burde ha gjort men var litt redd for at bilde hadde blitt litt lite da... Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 fint av apen. Personlig ville jeg kuttet nede til over den lyse flekken nede til venstre Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Takk for tilbakemelding Er enig i kuttet jeg burde ha gjort men var litt redd for at bilde hadde blitt litt lite da... Her er massevis av pixler og billedinformasjon å ta av, så ingen fare med å klippe litt... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fin komposisjon og godt lys. Liker også at du har fanget dyrets triste ansiktsutrykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg