andre_s Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Da jeg nettopp har mistet min HTC incredible S i bakken, skal jeg ut å finne ny mobil. Hvilken av toppmodelene ville du kjøpt i dag, evt hvorfor? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Samsung Galaxy S II. Eller som netcom kaller den: "Eplemos". eller muligens ventet på N950. Men jeg plukker jo opp en ny mobil om et års tid eller mindre, og venting er lite vits, kommer alltid noe nytt "rundt hjørnet". 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Galaxy S2, I dag er det den telefonen med best skjerm og ytelse, ike minst det er android. Slai, Hvor fikk netcom navnet Eplemos fra? Endret 21. juli 2011 av -Night- 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 S2 - fordi den er den beste tlf pr idag. (utifra flere tester) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Night, jeg antar det er siden den gruser Apple (eple) sin iphone, og et kjent "kallenavn" på toppmodeller som banker iphones er applekillers og diverse slike antifruktnavn. Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Har tittet litt på GS2, men litt mye plastikk på en mobil til 4500kr.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 og likevel føles den like solid som N8en min, om en "noe" lettere. hva har det å si om det er plastikk? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg hadde kjøpt den jeg har hatt siden September ifjor, da jeg er super fornøyd med den, Nokia N8. Billig er den også nå Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 og likevel føles den like solid som N8en min, om en "noe" lettere. hva har det å si om det er plastikk? Har jo litt med kvalitet følelsen å gjøre da, ser jo også bedre ut med aluminium evt glass.. Blir som metallic vs vanlig billakk Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 joda, tøft med en fiesta fra -83 med metallic og girhoste kontra en splitter ny BMW med en plain lakk... Nei, kvalitetsfølelsen er det ikke noe galt med for min del i alle fall, men så kommer jeg fra en rekke mindre hendige telefoner som N97 feks. Har lekt litt med iphonen og et par nyere androidmodeller, og kan ikke akkurat si noen av de føles å være av noe bedre kvalitet enn sgs2en. Thats my opinion da. Kvalitetsfølelsen fra sgs2 kommer kanskje fra vekta og tykkelsen på mobilen for min del. N8 føles mongo solid i hånda, feks, vil si den har en flott kvalitetsfølelse. Ræv mobil, tho. 1 Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Følger det med noe gps program med installerte kart på GS2? evt noe man kan kjøpe for en billig penge? Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Google Maps Google maps støtter ikke navigering i norge, får kun en veibeskrivelse.. pluss at kartene ikke kan lagres på mobilen Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kartene kan nå lastes ned... tror den tar et område på 16km om gangen.. Eller du kan lage deg en veibeskrivelse og laste ned ruten:) men ja, turn by turn virker enda ikke i norge.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 du kan cache kart med google maps ja. ikke like bra som ovi maps eller noe, såklart. ellers har du jo sygic og slikt, ta å google "GPS navigation android" så finner du nok litt. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norgeskart gir ikke navigasjon, men gir kart både til lands og til vanns med nedlasting.. Må lastes ned på nytt etter 14 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå