Gå til innhold

Hurra !! Dette programmet redder dataene på Hardisker

Anbefalte innlegg

Heia... :smile:

For et halvt år siden,opplevde jeg det ekkle at en 80 GB hardisk,plutselig mistet all oversikt over dataene.

Windows indikerer at det er 2 deler men IKKE hva eller hvor mye som er på dem.

Vel...jeg tenkte jo da på IBAs og "masse-penger-ut-av-vinduet" .

Så jeg la hardisken i en antistatisk pose og regnet vel ike med å få fikset den på LANG tid :cry:

Så...her i går fikk jeg tak i et programm "Ontrack EasyRecovery Pro 5.12"

Det var veldig enkelt å bruke...og fungerte knall :lol:

Jeg sier ikke at ALT blir i orden 100 %

Men det er ivertfall mye bedre enn å bruke 10000-20000 Kr hos IBAS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, kult å se at du sierfra at den bør fjernes. Dette er heldigvis ikke noe warez forum, men det er jo litt kult at du i samme post klager over at en link oppfordrer til piratkopiering med edonkey/overnet, mens du linjen under anbefaler en annen P2P :)

Lenke til kommentar

shareaza KAN bli brukt til lovlige ting!!

Å lage P2P programmer i seg selv er ikke ulovelig.

Det er copywrigt innholdet på nettverket som er ulovelig.

Det er derfor mange P2P programmer klarer seg så bra i retten.

De har bare Laget programmet og de kan ikke vite hva det blir brukt til.

Det er akkuratt som en bilselger selger en bil som blir brukt til ran.

Ran er ulovelig, men ikke å selge biler.

Det trådstarteren gjør i linken sin er å direkte oppfordre til ulovelig nedlasting av copywright material.

Lenke til kommentar

Dobbeltmoral kalles det.. Noe som alle har, men få vil innrømme... Jeg misliker tyver og svindlere, men har ingenting imot å bruke piratkopier.. Jeg er faktisk stolt av å drive med slikt... merkelig... Eller er det nå det..

Om man i realiteten må betale for alle programvaren som man skal bruke, så vil dette koste så meget at man vil skape ett hierarki, der de med minst penger får tilgang til 0, og de med mest kan tilegne seg all den kunnskapen dem ønsker...

:woot: warez forever :woot:

Lenke til kommentar

Jada, P2P KAN bli brukt til lovlige ting,

og de blir jo allefall brukt til mange ting som ikke er straffbare.

Men den linken til sharereactor var jo sikkert også bare lagt der forde siden inneholder en god beskrivelse av hva slags program det er.. og også hvor stor fila er, slik at man kan tippe hvor stor plass det tar på disken. Er ikke atlltid man kan få den info'n på leverandørens side så enkelt :)

Så det å linke til et p2p og det å linke til en fil man trenger et p2p program for å bruke vil vel jeg kategorisere ganske likt når det gjelder å vurdere hva som oppfordrer mest til piratkopiering

Lenke til kommentar
Men den linken til sharereactor var jo sikkert også bare lagt der forde siden inneholder en god beskrivelse av hva slags program det er.. og også hvor stor fila er, slik at man kan tippe hvor stor plass det tar på disken. Er ikke atlltid man kan få den info'n på leverandørens side så enkelt :)

hvis han ville det kunne han bare ha søkt på google etter hjemmesia deres

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...