Gå til innhold

Er du en pirat?

Hei Sveis

Er du en pirat?  

54 stemmer

1. 1. Laster du ned ulovlig?

• Ja
      54
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun tvserier da det tar flere mnd om ikke år før det kommer til Norge. Om det i det hele tatt kommer....samt at jeg vil se en episode når JEG vil og ikke når kanalen vil.

Filmer har jeg så si stoppet å laste ned da jeg vil oppleve filmer i skikkelig kvalitet..jeg er såpass interisert og glad i film. Spill stoppet jeg å laste ned for mange år siden. Håpet mitt er at det blir en måte å få leie eller abonnere på serier/filmer i fremtiden noe ala Spotify.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror piratkopiering avtar med alderen jeg. I min ungdom lastet jeg ned alt jeg kom over, nå laster jeg ikke ned noe som helst nesten. Eneste er kanskje en film i ny og ne. Nå skal det også sies at streamingtjenester som Spotify også har æren for dette. Når det gjelder spill og programvare er egentlig bare piratversjoner et herk stort sett. Enklere å bare kjøpe de, om de er billig nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen pirat.

Jeg verken plyndrer andre skip eller byer, har ikke båt engang...

Men må nesten innrømme at jeg laster en gang i blandt, men så kjøper jeg en del også.

Om det hadde kommet en fornuftig online tjeneste for film hadde jeg nok brukt den i stedet for å laste ned. Det er vel 70/30 latskap/penger, hadde ikke dratt til butikken for hver film om jeg hadde fått filmen gratis av butikken heller, jeg vil ha det automagisk hjem til meg med en gang :)

Lenke til kommentar

Jeg tør påstå at mine uatoriserte nedlastinger oftere har ført til at jeg har kjøpt et spill, en film eller en plate jeg ellers ikke hadde kjøpt enn at det var et spill/film/plate jeg bare måtte ha og ikke gadd/kunne betale for.

Lenke til kommentar

Ja. Spill kjøper jeg da det faktisk finnes gode sider for digital distribusjon, men TVserier og film laster jeg ned. Til musikk ahr jeg tidligere brukt spotify premium men nå laster jeg ned enkelte ting og hører ellers for det meste på nettradio.

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...