lindaht Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For lenge siden spilte jeg et spill som het Globetrotter. Noen som vet hvor man kan laste det ned på nettet eller eventuelt hvor det kan kjøpes? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ahh, gode minner. Vandre rundt på kartet og svare på spørsmål ^^ Eller er det flere spill med samme navn? Mulig jeg har en CD hjemme som jeg evt. kunne sendt, men det er nok sikkert ikke før om en måned. Får håpe du har hell fra noen andre i mens. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-Globetrotter/dp/B000056NXL Vet forøvrig ikke om de sender til Norge. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Haha! Jeg husker jeg og søsteren min spilte dette i tur på vår ene pc vi hadde på den tiden. Good times. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Backpacker 1, 2, 3, og junior(i junior kan du bare reise i Europa) er vel lignende spill. Mange gode minner fra disse spillene, blant annet av å lage egne byer i Junior med bakgrunner laget i MS Paint Endret 28. juli 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå