reginarr Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fokus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er det full fokus, og med liten blenderåpning ser jeg Utrolig bra fokus på fotografen også. Jeg blir veldig imponert når jeg kan åpne et bilde i stort format og se at det er sylskarpt og helt støyfritt. Og enda mer imponert blir jeg når det ser ut som om du har foretatt lite eller ingen etterbehandling. Respekt!! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nydelig bilde, med et perfekt fokus - vakkert blikk på denne katten Selv om det er elementer i bakgrunnen som kunne virket distraherende synes jeg katten trer så klart og fint frem at det er helt OK med bakgrunnen som den er. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det jeg liker her er de flotte øynene som kommer i fokus på rett måte. Bra Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Et flott bilde av pusen. Skarpt, flott eksponert. Lenke til kommentar
Terje Egge Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Utrolig fokus, godt utsnitt. Meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg