abene Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Microsoft lanserer Explorer Touch Mouse. – Denne gjør skrolling til en lek Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Uhm, er scrolling enklere med touch enn med scrollehjul? Jeg er stor fan av multi-touchpad på MacBook's osv men må da si at når det kommer til utelukkende scrolling så foretrekker jeg faktis trinn-fri Logitech scrollehjul enn så lenge. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hm, jeg pleier å tilordne scrollehjulet slik at det skifter våpentype i spill. Mon tro om dette lar seg gjennomføre på en grei måte med MS sin mus. Er kanskje ikke brukbar som gamingmus uansett. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Og vi kan nesten garantere at bortsett fra at designet er styggere en MS sin andre "3 finger touch støtte" mus, så har den garantert kun skarve 800 dpi. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Logitech microgear > dette. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Logitech microgear ftw ja. En av grunnen til at jeg tolererer den kjipe ledningen på G9'ern min. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 hvordan fungerer midt knappen som den midtre knappen ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 hvordan fungerer midt knappen som den midtre knappen ? Sikkert bare å tappe med fingern i midten Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Scrolling er allerede en lek for meg, med den herlige trackpaden på MacBook Pro, eller det superfenomenale scrollehjulet på Logitech MX 1100. Sorry Microsoft, dere har ingen ting å tilby som ikke vil være et stort tilbakeskritt... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 "skrolling" ? Er dette også blitt et nytt slikt bastardisert norsk versjon av et engelsk ord? -Stigma Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 "skrolling" ? Er dette også blitt et nytt slikt bastardisert norsk versjon av et engelsk ord? -Stigma "Rulling" som det heiter på norsk er allerede ein flott oplevelse med G9x-en min Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Uhm, er scrolling enklere med touch enn med scrollehjul? Jeg er stor fan av multi-touchpad på MacBook's osv men må da si at når det kommer til utelukkende scrolling så foretrekker jeg faktis trinn-fri Logitech scrollehjul enn så lenge. Ja, jeg er litt usikker på dette selv. Personlig så liker jeg i de fleste tilfeller kanpper mer enn touch, hovedfordelen til touch er at det er fleksibelt, og kan kombineres med andre funksjoner. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå