Dufen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bot får du ikke, men mest sannsynlig vil de ha deg inn til kontroll hos biltilsynet for å sjekke eksosen. Da vil du vel få kjøreforbud på bilen om ikke eksosen er i orden. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Så de gjør ikke noe annet enn å gi meg en "advarsel"? I såfall, om eg blir stoppet en andre gang så kan det vell bli følger? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den gamle bilen min hadde frieksos omtrent hele tiden jeg hadde den. Ingen som brydde seg av politi, vegvesen, etc. Eksosanlegget på den var knekt flere steder og tapet sammen... Uansett, kjøreforbud gies bare på svært alvorlige feil som f.eks. lekkasje på bremserør eller så alvorlig rust i hjulopphenget at det er umiddelbart fare for havari. Tror ikke du får kjøreforbud pga eksoslekkasje. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så de gjør ikke noe annet enn å gi meg en "advarsel"? I såfall, om eg blir stoppet en andre gang så kan det vell bli følger? Det blir ingen andre gang, siden du får pålegg om å fikse eksosen Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan fungere det? Blir jeg eskortert til et verksted eller lignende? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan fungere det? Blir jeg eskortert til et verksted eller lignende? Nej, men du må vel inn på visning med bilen etterhvært, men det gjør jo ingenting siden du skal vrake den. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dytt en slange nedi tanken. Hageslange funker. Blås hardt inni slangen med munnen. Trekk deg raskt ut når det kommer, for bensinen kommer fort. Kan hende du må blåse noen ganger. For at dette skal funke så må du holde slangen der bensinen kommer ut lavere enn der bensinen blir sugd fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå