Gå til innhold

Kostnadsoversikt på Nokia6610


Anbefalte innlegg

Prøver å sette opp kostnadskontroll på 6610'en til dama, man får det ikke til.

Taster inn PIN2 og setter minuttprisen til 0,87, men den teller ikke alikevel.... :o

 

Noen som har knotet med det samme og som kan fortelle meg hva som må stilles inn i tillegg?

 

Roger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NN7wWQ

Har samme problem med min t610. I manualen står det at denne tjenesten kun er tilgjengelig dersom opperatøren tillater det. Dette virker jo helt teit, for den teller jo minuttene, så det skulle jo bare være å gange de med minutt prisen du legger inn.

Lenke til kommentar
Har samme problem med min t610. I manualen står det at denne tjenesten kun er tilgjengelig dersom opperatøren tillater det. Dette virker jo helt teit, for den teller jo minuttene, så det skulle jo bare være å gange de med minutt prisen du legger inn.

 

På min egen Siemens S55 med samme abb som er på 6610'en virker denne funksjonen, så det skal ikke være abbonnementet det står på (Chess)

 

Roger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

T610 manual:

Samtaletid og samtalekostnad

Under en smtale vises samtalens varighet i displayet. Hvis du abonnerer på kostnadsinformasjon, vises samtalekostnaden (eller antall samtaleenheter).

 

Rart at du ikke trenger å abonnere på noe med din S55 da.

 

Men denne treaden handlet jo om N 6610 såg jeg nå =) men det kan jo hende at du har akkurat samme problem på 6610'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...