robB Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Noen som skal her 17. august? Jeg skal og er spent på hva som venter Lenke til kommentar
hawkman20 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg skal =D Også litt spent, men 100% sikker på at det blir bra =) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Da havner dere enten i Ping eller maskin kompaniet, for dere som vil ha en aktiv tjeneste vil jeg anbefale Ping. Dere kommer også til å hate varme der oppe siden da kommer myggen frem Mvh. nylig dimmitert fra skjold leir. Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Bra jeg ikke reagerer på myggstikk da Lenke til kommentar
Zelcon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 vær positiv og året kommer tel å være genial, gled deg til TP Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Toilett paper, bare at BTV som er på skjold nå suger balle. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sewero, hvordan er Skjold egentlig? Fasiliteter, fritidstilbud, hverdagstjenesten, hvordan er disse tingene på Maukstadmoen (Skjold) leir i dag? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Velferden der er norges beste, med 2 paintball baner, kano/båt tilbud, diverse turer og selve lokalet med pc-er og diverse. Tjenesten varierer fra tropp til tropp, kompani til kompani, battaljon til battaljon. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er det muligheter for å gå på jakt- eller fisketurer i området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå