Jim Pec Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei! Har en XP2400 @ 2113Mhz. GeForce 4 MX440, 128MB, 8X Har nettopp begynt å spille FS2004. Men det er rett som det er at hele maskinen bare booter midt inni spillet? CPU blir ikke varm (53 grader) når jeg spiller heller? Etter litt driveroppdateringer har det blitt bedre, og problemet kommer skjeldnere? Noen som har ideer? Jim Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Er antageligvis på grunn av ustabilitet. Min gjør også det når jeg klokker den for langt. Eneste løsningen er nok å klokke litt tilbake eller å skru opp volten. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ustabilitet kan jo også komme av for dårlig PSU Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Enig med Josten, prøv å skru opp vcore eller klokk litt ned. Det skulle fikse biffen, tenker jeg. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hva hovedkort har du? og btw, er fs2004 noe bra? har skaffet meg det men ennå ikke testet... *glede seg* Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hva hovedkort har du? og btw, er fs2004 noe bra? har skaffet meg det men ennå ikke testet... *glede seg* Har testet det jeg, kan ikke si at det er så utrolig mye forskjell fra forrige versjon, litt mer krevende grafikk, og et par ekstra fly. That's it IMO. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 slike PR'er (Plutselig reboot) kan også skje hvis du har gamle/dårlige drivere til skjermkortet.. eller ikke ny nok versjon av DirectX.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå