Håkon Øvermo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Innsekt 4 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Veldig nærme Håkon Artig å se det så nære Kanskje ølite høy kontrast, og mulig litt mye lys skjær, vet ikke om jeg ville fjernet noe av det, ikke sikker Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Veldig nært og det er greit å se i normal format. Men en del svakheter avslører seg i stort format - så da foretrekker jeg å se det i dette formatet Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei Håkon! Bitt av makro-basillen du også ser jeg, og du presenterer et godt resultat her. Legger spes. merke til at fokus har truffet 100% på øynene, og det føler jeg er det eneste rette her. Vrient og kraftig lys, derav de utbrente områdene/prikkene. Er litt usikker - men mulig blits ville bidratt positivt ved å utligne sollyset noe...?? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dette var skikkelig tett på. Skarpt og fint. Noen utbrente områder som skjemmer litt, men alt i alt et fint bilde. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Føler dette blei noe utydelig. Slike bilder krever etter min mening perfekt skarphet på øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg