Gå til innhold

Half life 2 eller har Valve lurt oss ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- hl2-docks

- hl2-g-man

- hl2-kleiners_lab

- hl2-traptown

- hl2-tunnels

Jeg har ikke så raskt internet. så hvilken av desse filemene ville dere anbefalt og laste ned først? :-?

Jeg har nettopp sett gjennom filmene og selv om alt ser heftig ut så var det først når jeg kom til traptown at jeg ble sittende å måpe. Det er det mest sinnsyke jeg har sett og da tenker jeg egentlig ene og alene på gameplay. Fy søren så rått! Å kunne manipulere omgivelsene i så høy grad. Hva kan jeg si annet enn gleder meg.

Lenke til kommentar
jeg lasta ned hele E3 filmen 6000meg, den varer i 25min..

jeg tror allle som har GF3 eller 4 i Ti form vil kunne spille HL2 mer en bra nok

SEKS TUSEN MEGABYTE!!! jeg regner med at det er en skrivefeil, siden filmen jeg lasta ned var 600 megabytes. ser for meg åssen serverne hadde taklet at alle som hoppet på de og lastet ned filmen tok med seg 6 gigabyte hver... måtte vært slitsomt.

men for å være litt on topic: hvorfor skulle valve lure oss? Det vil jo være som å skyte seg selv i foten med antiluftskyts for deretter å skyte seg selv i ryggen med pil og bue for deretter å rygge over seg selv med et vogntog, for deretter.... jaja dere skjønner tegninga. Hvis de prøvde å gi oss noe dårligere enn det de viste, vil jo all tillit til dette firmaet fordampe som bensin i en bakerovn.

Lenke til kommentar
jeg lasta ned hele E3 filmen 6000meg, den varer i 25min..

jeg tror allle som har GF3 eller 4 i Ti form vil kunne spille HL2 mer en bra nok

SEKS TUSEN MEGABYTE!!! jeg regner med at det er en skrivefeil, siden filmen jeg lasta ned var 600 megabytes. ser for meg åssen serverne hadde taklet at alle som hoppet på de og lastet ned filmen tok med seg 6 gigabyte hver... måtte vært slitsomt.

men for å være litt on topic: hvorfor skulle valve lure oss? Det vil jo være som å skyte seg selv i foten med antiluftskyts for deretter å skyte seg selv i ryggen med pil og bue for deretter å rygge over seg selv med et vogntog, for deretter.... jaja dere skjønner tegninga. Hvis de prøvde å gi oss noe dårligere enn det de viste, vil jo all tillit til dette firmaet fordampe som bensin i en bakerovn.

Av den grunn som de fleste har sett i disse filmene som de har lagt ut, filmene er for bra, det er grunnen.

Det må være en catch i dette det kan ikke være så bra.

Og hvis de ikke har lurt oss, er virkelig så valv så utrolig så mye bedre enn alle andre spill utviklerer. ?

Lenke til kommentar

Av den grunn som de fleste har sett i disse filmene som de har lagt ut, filmene er for bra, det er grunnen.

Det må være en catch i dette det kan ikke være så bra.

Og hvis de ikke har lurt oss, er virkelig så valv så utrolig så mye bedre enn alle andre spill utviklerer. ?

for bra? sier hvem? forventer du at spill skal bli værre og værre? valve er en hardtarbeidende gjeng, uten restriksjoner fra masete utgivere og sånt. Og er grafikken i doom3 også for bra?

og ja, det ER en catch i dette. ødelagt syn, ødelagt døgnrytme og tap av nattesøvn for å nevne noen. La oss heller ikke glemme voksende asosiale tendenser :p

og forresten, hvis du hadde sett en film fra f.eks. splinter cell for noen år siden, (La oss si rundt 1999) hadde du sikkert påstått at du ble lurt da og. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...