Gå til innhold

Gratis organiseringsprogram som erstatter Windows Live Photo Gallery?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bildene mine organisert i mapper på pcen som vises i Windows Live Photo Gallery, i tillegg til Adobe Element når jeg skal jobbe med bildene. Men jeg synes begge disse har sine svakheter når man bare kjapt skal se gjennom eller vise venner noen bilder. Windows sitt fordi det tar altfor lang tid før nef-filene blir klare, og fordi de ikke vises som miniatyr bilde i mappen. Elements sin svakhet for meg er at jeg ikke får zoomet og brukt lysbildeframvisning.

Finnes det da et program hvor jeg kan organisere bildene i mapper og dra de derfra inn i Elements, og som kjapt fokuserer store bildefiler?

Endret av Aliaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker følgende programmer

• FSIV
  • IrfanView
  • XnView

Alle disse programmene har sine særegenheter, så du får prøve deg frem og bestemme deg for hva du foretrekker. Eller gjøre som meg, ha alle tre installert :cool:

Det finnes nok flere programmer av samme sorten, men disse tre er det jeg har slått meg til ro med, for å si det sånn.

For alt jeg vet kan det hende du finner deg et komersielt program som du synes er bedre, men det har jeg ikke noen erfaring med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...