pululf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Hei folkens. Tiden har kommet for at jeg skal kjøpe min første smarttelefon. Men jeg har vanskeligheter for å bestemme meg. Slik det er nå, så står valget mellom Samsung sin Galaxy S II, eller LGs Optimus 2X. Jeg ønsker en robust smarttelefon med god skjerm som jeg vil kunne ha i mange år før den blir utdatert, og disse to ser ut som gode valg, med tanke på at de begge er lynraske. Galaxy S2 er litt i dyreste laget og koster over 1000 kroner mer enn Optimus 2X. På den andre siden har den bedre design, og mye bedre skjerm. Jeg kommer til å bruke telefonene til mye nettsurfing, epost-lesing, kanskje litt psilling, etc. Jeg spør derfor dere: Hva ville dere valgt? Endret 21. juli 2011 av pululf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har vel summert det ganske greit, du får mer, vist du betaler mer. Hva jeg ville gjort, med dine penger er vanskelig å svare på. Hva jeg ville gjort med mine penger er også vanskelig å si, men jeg hadde nok gått for S2'en. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Skjønner. Er det veldig mye forskjell på Galaxy S2 og Galaxy S? Den er jo mye billigere, og bortsett fra at den er mindre kraftig ser jeg ikke noen spesielle forskjeller. EDIT: Glem det. Fant en side med forskjellene listet opp fint og oversiktlig. Endret 21. juli 2011 av pululf Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Etter å ha klådd på både LG 2X og Galaxy S2 er jeg ikke i tvil om hvilken jeg ville valgt. Jeg har selv Galaxy S, fortsatt helt ok, men ikke i toppsjiktet ytelsesmessig lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå