Peroy Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det amerikanske selskapet har fortsatt et godt grep om nettbrettverdenen, men konkurrentene nærmer seg. Apple tar 61 prosent av nettbrettmarkedet Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er stor forskjell mellom å sende ut varer og hvor mange som blir solgt. Så lenge nettbrett med Android ikke blir solgt har Apple langt mer enn 61% markedsandel. Jeg anser artikkelen for å være særdeles misvisende og en fornærmelse. 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Med mindre Apple skulle forandre strategi, vil Android gå forbi ganske så raskt. Det er bare et spørsmål om tid. Innen IT-verdenen har stort sett alltid de løsningene som har vært mest mulig generative, vært de som har ekspandert raskest. Slik var det med PC/Mac II (i motsetning til iPad/iPhone, var Apple tidligere ledende innen det generative. Det er også ideologien de har med sine Mac-pc'er (enn så lenge)) og enda mer ekstremt hva gjelder Android-smarttelefoner. Så får vi se hvordan Microsoft blander seg opp i det hele. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Personlig håper jeg markesandelen til Apple går litt ned, som MS er det et selaskap jeg tror har gått av å få seg en smell for å yte sitt beste. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg