aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Må jeg betale toll og MVA? Nei. Den pris du ser på Coolshop er den pris du kommer til at betale. Der skal ikke betales toll eller MVA. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vel, nå kan det gå for det samme. Nå har Coolshop endret prisen fra 3000 til 3700 kroner. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ser det, jeg avbestilte den, vil holde meg til det "trygge" å bestille fra en norsk nettside. (Høres kanskje teit ut da). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg bestilte selv Ps4 her om dagen hos coolshop, men avbestilte for noen dager siden. På bankkontoen min så viser det at pengene for den er trukket, men når jeg kontakter coolshop så sier dem det ''sikkert'' bare er en reservasjon av pengene. Hva er rett? Vill ikke miste dem akkurat.... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg bestilte selv Ps4 her om dagen hos coolshop, men avbestilte for noen dager siden. På bankkontoen min så viser det at pengene for den er trukket, men når jeg kontakter coolshop så sier dem det ''sikkert'' bare er en reservasjon av pengene. Hva er rett? Vill ikke miste dem akkurat.... Ring til banken din hør om hva som er skjedd? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Huff. Tar opp denne jeg. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et spill. Et ganske gammelt et så vill ikke betale så mye for det. Coolshoop er det soleklart billigste alternativet, der spillet koster 119. Har ikke lest alt nøye. Men er det slik at spillet blir sendt fra Danmark, og jeg vil slippe å betale toll? Er usikker av samme grunn som de fleste her, den lave prisen... Håper dere gidder å svare, istedet for å blir irriterte fordi noen spørsmål ala dette har kommet før Mvh Myra- Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Det står under hvert eneste produkt "Toll og MVA er inkludert", så ja, toll og MVA er inkludert. Det er også en norskregistret butikk, men har lager i Danmark på samme måte som cdon har lager i Sverige osv. Det er ganske vanlig at "norske" butikker ikke har lager i Norge egentlig. Endret 13. juli 2013 av formkake 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Bestilte for første gang et spill fra den butikken igår, så får man se hvor lang tid det tar før det dukker opp i kassa. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Takk! Da bestiller jeg spillet! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hmmmmmm.. Når jeg bestilte et spill der for litt siden måtte jeg da betale toll,mva og noe annet piss... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Sånn er det med alle varer som overgår 200kr. Merverdiavgift: Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner (med unntak av alkoholholdige drikkevarer og tobakkvarer) er fritatt for merverdiavgift. Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner er også fritatt for toll. Også her er unntaket alkoholholdige drikkevarer og tobakksvarer. Eksempler på tollfrie varer: elektroniske produkter (TV, PC, DVD-spiller med mer) DVD CD skriver skanner kikkert kamera sko og støvletter bildeler møbler alt sportsutstyr, unntatt sportsklær briller og solbriller vesker, bagger, ryggsekker sanitærartikler (badekar, vasker, dusjkabinett) kosmetikk (sminke, kremer, såper, sjampo) barnevogner sykler verktøy (elektronisk og mekanisk) pyntegjenstander drikkeglass, varer av glass servise og porselen plakater Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hmmmmmm.. Når jeg bestilte et spill der for litt siden måtte jeg da betale toll,mva og noe annet piss... Fra den norske siden? Da har du blitt lurt av tollvesenet og betalt moms to ganger. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Coolshop er en av de bedre nettbutikkene. lageret dems er i danmark, men de tar seg av toll og moms. Lenke til kommentar
ShotRange Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg kjøpte en PS4 der for ikke så lenge siden for 4600 kr. Den ankom etter en uke og den sluttet å virke etter noen få dager. Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tviler på at PS4'en ble ødelagt fordi det var coolshop som solgte den. Kunne like gjerne hvert komplett eller cdon. Feilproduserte/defekt elektronikk er ikke butikken sin feil, eneste unntak er om varen blir sendt i dårlig innpakning. 3 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg kjøpte en PS4 der for ikke så lenge siden for 4600 kr. Den ankom etter en uke og den sluttet å virke etter noen få dager. Jeg kommer aldri til å handle der igjen. Wow.... Jeg vil fraråde og handle i alle butikker. 3 Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Vurderer å avbestille min Xbox One forhåndsbestillng fra Coolshop som jeg bestilte ifjor juni for 3999. Dette er fordi jeg visste at, siden jeg hadde lagt inn bestillingen før august ifjor, så ville jeg få med minst ett gratis spill. Så ble spillene vist frem, og fra Xbox Norge, så jeg sendte de en Mail og spurte om det ville følge med noen spill, men da fikk jeg følgende svar: "Hej Takk for din mail Der er ikke inkluderet noget spil eller tilbehør. Vi forventer at pakken indeholder konsol, controller, headsæt og kinect. Vennlig hilsen, Janne Coolshop Kundeservice" Selvsagt ikke svaret jeg var ute etter. Derfor svarte jeg samme mailen på nytt med litt tekst og denne linken: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=800258526673566&substory_index=0&id=128131973886228 Fikk da ingen svar. Ser nå at de har endret på produktet til å inneholde dette, men ikke noe ny bekreftelse på Mail, som jeg sendte for over en måned siden. Må si jeg blir litt skeptisk, og de fremstår nesten som uprofesjonelle. Eneste som holder meg igjen, er at jeg har bestilt derifra fire ganger før, og alltid vært svært fornøyd. Bestilte faktisk PS4 og Wii U derifra. Hva tenker dere? Har dere noen erfaringer fra Coolshop Norge? Endret 17. august 2014 av Jurge92 Lenke til kommentar
Eddur Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Forhåndsbestilte Super Smash Bros. 3DS XL Limited Edition og fikk den på selveste release dagen. Coolshop var også den butikken som hadde den beste prisen så jeg har ingen klager. Lenke til kommentar
Nøktern Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Det florerer med fake-butikker. Sjekk Forbrukerrådet før du evt handler. Er det for godt til å være sant, så er det 99,5% av gangene riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå