BzWarm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Ser at de har Diablo 3 CE som forhåndsbestilling til 249 og ellers ganske lave priser. http://www.coolshop.com/no/product/55800-diablo-3-collectors-edition--for-pc For godt til å være sant? Edit: Da var prisen på CE endret til 799, så var tydeligvis en feil. Endret 22. juli 2011 av BzWarm Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg kjøpte nylig Mario Galaxy 2 der, det ankom raskt og uten problemer. At det var ca 100 kr. billigere enn alle andre butikker og med fri frakt var jeg litt skeptisk selv, men tror jeg begynner å handle mye mer derfra nå. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Høres jo bra ut, men synes alikevel siden framstår litt "jalla". Mye dansk de ikke har giddet å oversette osv (forsåvidt greit bare de leverer). Når jeg søker på Mario Galaxy der nå feks, får jeg opp én pris på 419 og en annen på 319 for tilsynelatende samme spillet... Tviler vel egentlig på at jeg får Diablo 3 CE til 249, men prøver å legge inn en bestilling på det og et annet spill som de har på lager, så ser jeg hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 De har forskjellig pris avhengig av hvilket språk det er på coveret og manualen.. Litt rart, men det er forskjellen på de varene hvertfall. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Er nok snakk om en trykkfeil når det gjelder Diablo 3, for på denne delen av butikken http://www.coolshop.com/no/top50new.php?platform=1 er prisen plutselig 799, som ser ut til å stemme mer. Men prisen ved betaling blir 249 uansett, så vet ikke hva de holder på med der. Og jammen koster ikke Star Wars: The old Republic 2499 i handlekurven også. "Norges mest varierende priser" burde kanskje heller være slagordet deres. :!: Endret 21. juli 2011 av BzWarm Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Får bare opplyse om at jeg trygt kan anbefale denne butikken nå, feilprisinger til tross. Leveringen var lynrask! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Må bare spørre igjen. Ingen problemer med denne siden? Ingen overraskende ekstra betaling selv om spillene koster over 200? Virker alle spill? (PS3 er sonefri, men hva med Wii/DS) ? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fant nettopp denne sida selv. Noen som har erfaringer med leveringstid på forhåndsbestillinger? Slutta å kjøpe spill på nett etter flere dårlige erfaringer med spill som ikke kom før flere dager etter release. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skeptisk, ser noen har klaget på de måtte betale toll og moms på siten dems...... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det måtte ikke jeg når jeg bestilte fra dem. Megarask levering og fraktfritt fra Danmark til Norge. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kosta det over 200 da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kostet 399,- så ja, det var over det som regnes som tollgrensen. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ok, prøver, må jeg betale toll sender jeg regning Lenke til kommentar
shozo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 har handlet en del der ifra, har ikke noe vondt og si om bedriften, som Jefe sa, megarask levering! Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Rask levering og ingen frakt på noe som koster 200 kr vil jeg si er helt topp Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kan trygt anbefale denne butikken! Bestilte GW2 for 319,- som var det billigste jeg fant. I tillegg til gratis frakt, har de god support og veldig raske leveringstider! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har kun handlet fra Coolshop en gang og det gikk helt fint. Betalte kun 79,- for Alpha Protocol og det ankom postkassen innen et par dager. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Mitt første kjøp derfra gikk veldig greit. Bestilte Sleeping Dogs forrige mandag og fikk det 2 dager senere. Pris 399,- for nordic edition og ingen frakt. Grei kundeservice også da de har en chat kanal der man kan spørre og grave om alt man lurer på. Lenke til kommentar
Dolock Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har bestilt mange spill fra coolshop og har bare gode erfaringer. Rask levering og lave priser. Men nå tenkte jeg å forhåndsbestille Borderlands 2. Er det noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger fra coolshop? Kommer spillet til release dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå